icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van energieleverancier Hem energie


Hem energie energieleverancier

Totaalscore

181 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Financiële afhandeling
181 reviews

B.K.

21 juni 2024

Ook ik ben gebeld namens n bemiddelaar, maar weet niet meer welke. Werd in n onbewaakt moment gebeld, terwijl ik zat te wachten op n telefoontje van t ziekenhuis. ( Normaal blokkeer ik alles wat niet in mn telefoonlijst staat maar moest mn blokkade opheffen voor dit belangrijke telefoontje)Mooie praatjes,met vast contract voor n jaar , maar mij wel ns n paar maanden ineens met enorme bedragen opzadelen zonder dat ik t wist. Januari was mn verbruik ineens +€700,- ,februari 500,- enz. En in mei ineens mn maandbedrag van 125,- naar 400,- opschroeven. Nu betaal ik dit 2x en nog n naheffing van 1200,- door mijn chronische ziekte waarvoor ik 3dg / wk in t ziekenhuis lig had ik wel wat anders aan mn hoofd dan bijvouden hoe t met mn energie stonds.. NOOIT MEER HEM!! Hoop dat ze failliet gaan


Miranda

20 juni 2024

Onterecht ben ik bij deze energie leverancier gekomen. Werd gebeld dat mijn contract aangepast moest worden van Energiedirect en zo hebben ze mij ingeschreven bij Hollands energie maatschappij met het gevolg dat ik een enorme boete moest betalen. Iemand nog enig idee hoe ik die boete vergoed krijg van Hollandse energie maatschappij.


Bindya

12 juni 2024

Onterecht overgenomen door de HEM per 1 dec 2023. Na veel telefoontjes en mailtjes naar HEM, contact opgenomen met de consumentenbond. Sinds december de HEM rekening geblokkeerd, zodat ze niks konden afschrijven van mijn rekening. Het tarief was 3x duurder dan wat ik had bij de Engie. Een standaard brief verkregen via consumentenbond en deze aangetekend naar de HEM verstuurd. Klacht ingediend bij ACM website. In de wet staat duidelijk beschreven De leverancier is verplicht een contract en een opzegformulier aan te leveren bij de klant. Zo niet, dan heeft de klant een wettelijke bedenktijd van 1 jaar ZONDER betalingsverplichting. Dit heb ik ook in de aangetekende brief vermeld. Ze hadden geen keus dan mij terug te zetten bij mijn vorige leverancier. Tot de dag van vandaag heeft de HEM geen cent van mij gekregen en ben ik al een maand terug bij mijn vorige leverancier. Ik hoop dat het voor andere gedupeerde ook zal werken. Mijn hoofdpijn is nu gelukkig voorbij?


Delia

5 juni 2024

Hem belt afgelopen jaar dat ze DGB hebben overgenomen. Ik heb geen keuze tot stoppen. Ze willen me een zakelijk contract geven, maar dat wil ik niet. Toch blijven ze aanhouden. De kosten van laatste twee maanden belachelijk hoog en zonder overleg naar 600 euro p.m. Bel je op, is er geen enkel overleg mogelijk. Ook wanneer ik opzeg, dwingend. Komen afspraken niet na. Nu ineens een mail die veel te laat komt, over eoa compensatieregeling. Je moet alleen even een formulier invullen waarop je ook moet vinken dat ze je bankrekening mogen inzien.


Daantje

13 mei 2024

Ik ben door hem gebelt dat mijn huidige leverancier fout geb gemaakt in mijn contract en dat alle klanten naar hem gaat ondertussen heb ik geen akkoord gegeven om contract bij hem inneens 4 april krijgt ik mail dat ik ben overgestapt Vond raar heb niks getekend voor zover ik weet heb hem gevraagd om de handtekening te mogen zien tot nu toe niks tegelijkertijd dat hem heb me gebelt heb ik mijn huidige leverancier gebelt en gevraagd of het zo is idd dat er fout zat in me contract. En dat ik moest overstappen Toen kreeg ik van mijn huidige leverancier te horen dat hem gebruikt foute informatie van mijn huidige leverancier om cotracten te bieden. Meerdere malen gebeld en niks gehoord Krijgt ik een rekening van 3600 euro van mijn leverancier van beëindigen van contract heb aangifte fraude gedaan. Heb hem gemeld bij Acm nu vervolgstappen is gerechtelijke procedure. En ik vraag iedereen die hiermee ervaring heb dat ze melden bij acm hoe meer melding hoe beter kunnen we afrekenen.

Hierbij eindig ik mijn verhaal mensen uitkijken. Hiermee hem raak helemasl gefrustreerd op mensen ze schelden en bedreigen consumenten wanneer je hun belt dus nogmaals Hem ik weet dat je lees van mij krijgen jullie geen centen.

Lees meer Lees minder