“HEM energie kost vooral heel veel van je energie”
Door Irene W op 14 november 2024Ik ben heel blij dat ik weg ben bij HEM. En recent heb kunnen overstappen met hulp van een tussenpersoon omdat ik de kosten nogal onvoorspelbaar vond. En het contact dat ik had aan de telefoon daarover helemaal niet aangenaam. Hoewel ik weg ben heb ik wel de eindrekening gekregen. Die pakte gunstig uit voor mij en ik zou vorige maand dik €1200,- terugkrijgen. Maar heb deze nog niet gezien. Inmiddels wel 2 maal formulier op website ingevuld en zo’n 6 mails geschreven naar het adres de klantenservice op de website. Maar je krijgt geen antwoord of ontvangstbevestiging. Op de website staat wel dat het even kan duren in verband met de drukte, maar als je incasso’s automatisch kunt blijven doen … kun je ook wel een ontvangstbevestiging in je websiteformulier aanzetten om in ieder geval de illusie van welwillendheid te creëren. En heel veel zin om te bellen heb ik ook niet gezien m’n eerdere ervaring daarmee. Bovendien staat er geen telefoonnummer meer op de site. Kortom als je zoekt naar een leverancier waar mee te communiceren valt…is HEM niet echt aan te bevelen.