icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Factuur

Je facturen bekijk je eenvoudig online en print je via je facturen in 'Mijn Consumentenbond'. Wij incasseren je factuur elke maand rond de 25e. Betaal je per jaar, dan sturen wij de factuur 1 werkdag na de ingangsdatum van je abonnement.  Lees meer over je factuur.

Betaalmethoden

Je kunt bij ons betalen via automatische incasso, iDEAL of je kunt zelf geld overmaken naar ons rekeningnummer. Je eigen IBAN-nummer (rekeningnummer) wijzig je bij je gegevens.

Lees meer over de verschillende betaalmethoden.

Acceptgiro stopt

Op 31 maart 2023 vallen in Nederland de laatste acceptgiro's op de deurmat. Het blijft mogelijk om zelf te betalen. In plaats van de acceptgiro, gebruik je hiervoor een overschrijvingskaart. Hieronder vind je het antwoord op de meestgestelde vragen.

Automatische incasso aanmaken of aanpassen

Je kunt snel en eenvoudig een machtiging voor automatische incasso afgeven met het machtigingsformulier. Wil je een machtiging aanpassen? Neem dan contact op met de Klantenservice.

Problemen met betalen

Twijfel je of je betaling is gelukt? Check eerst je bankrekening. Is het bedrag niet van je rekening geschreven? Neem dan contact op met de Klantenservice.

Heb je een betaalherinnering ontvangen? Lees meer over herinnering ontvangen.

Heb je een aanmaning ontvangen? Lees meer over aanmaning ontvangen.