“Slecht,niet klantgericht”
Door Joost op 13 november 2023Weinig behulpzaam, gericht op winst
Weinig behulpzaam, gericht op winst
NN is zéér slecht in de informatievoorziening. Het blijkt dat mijn polis klaar is en er geen premie meer betaald hoeft te worden omdat de einddatum is bereikt. NN brengt mij hiervan niet op de hoogte. Ik kom dit toevallig te weten, omdat ik NN bel om andere informatie. De polis is destijds afgesloten bij een bureau in Haarlem. Dat blijkt failliet te zijn. NN meldt dit niet. Na het faillissement neemt een andere adviseur aan de andere kant van het land mijn dossier over: ook hiervan meldt NN niets. NN heeft nooit informatie gegeven over wijzigingen in de lijfrente -regelingen. Ik vind de zeer duur betaalde service ver ondermaats.
Slechte communicatie tot geen. Enkel robotcontact. Oftewel van het kastje naar de muur. Zouden een opgebouwd pensioen uitbetalen op max 10 dagen. Ik ben nu 6 weken verder en ze hebben nog altijd niet uitbetaald. * *[Tekst aangepast door beheerder]
Vreselijk bureaucratisch. Ze vragen rustig om een verklaring die ze zelf hebben verstrekt en gewoon in hun dossier zit. En dan moet je alles weer overnieuw doen. 1 nota daar moet een declaratieformulier bij en een goedkeurende verklaring. Daarnaast nemen ze 3 weken voor een eenvoudige declaratie.
Nationale Nederlanden voert een ziektekostenverzekering die door CZ uit Tilburg wordt uitgevoerd. Deze verzekering is van een volledige restitutieverzekering naar een combinatiepolis gegaan, zonder duidelijke informatie daarover. De aanvullende tandartsverzekering is de laatste jaren flink duurder geworden, maar de dekking is altijd op 500,- blijven staan. De afhandeling van tandartsnota’s was afgelopen jaar een drama. Kortom onvoldoende informatie en slechte afhandeling van de aanvullende dekking nota’s. De medicijnnotas en overige gaat wel goed.