icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 46.81818181818182 van 100
11 reviewsSchrijf een review
Afhandeling betalingen
score reviews 61.81818181818182 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 43.63636363636363 van 100
Klantenservice
score reviews 41.81818181818182 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100
11 reviews
Sorteer op
Door Jan Veldhuizen op 20 september 2023
score reviews 80 van 100

Schande en juridisch m.i. aanvechtbaar dat zij, evenals de meeste verzekeraars de cliënt verplichten jaarlijks een contract af te sluiten dat onvolledig is en b.v. nooit volledige info geeft met welke zorgaanbieders contracten op dat moment zijn afgesloten. Eigenlijk sluit cliënt een verzekering af waarvan hij/zij de voorwaarden niet weet.

“Waardeloos”

Door Jolanda op 19 juni 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Als ik declareer van dezelfde zorgverlener, krijg ik de ene keer wel vergoed en de andere keer niet. Je moet er zelf steeds achteraan bellen bij IZZ. Verder worden alle zorgnota’s opgespaard, als je dan opzegt bij IZZ, moet je alles in 1 keer betalen en kun je niet meer in termijnen betalen. Echt waardeloos.

“IZZ was ooit goed, maar onder de paraplu van dat klote VGZ is het niks meer.”

Door Corto op 26 mei 2023
score reviews 25 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 40 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Sinds IZZ onderdeel is van VGZ is het een waardeloze verzekeraar geworden. Steeds meer betalen tegen waardeloze voorwaarden. Restitutiepolis opgeheven, krijgt bij nauwelijks nog zorgverleners vergoeding. Waardeloos. En nu willen ze ook nog 1,25 per maand gaan afschrijven als je post op papier wilt blijven krijgen !! Zelfs al je dus geen post krijgt!!

“Stap NIET over naar IZZ door VGZ”

Door Linda op 30 maart 2023
score reviews 25 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 40 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Ben overgestapt van DSW naar IZZ door VGZ omdat ze goede aanvullende verzekering hebben. Tenminste dat leek op papier zo. Als het iets te ingewikkeld wordt dan ben je weken bezig met je declaratie. Gisteren (28.3.2023 10.09 uur) het toppunt met een onvriendelijke telefoniste van de klantenservice waarbij ik niet door verbonden kon worden. Ze verbrak de verbinding met me terwijl ik vroeg of ze misschien iets meer wilde meedenken en wat klantvriendelijkheid kon tonen. Helaas het enige wat me volgens haar restte was een klacht indienen. Dat wilde ik niet, ik had alleen een vraag. Gelukkig nemen ze de gesprekken op, mag hopen dat ze nog een cursus krijgt. Nu weer 10 dagen in de wacht gezet, zonder dat ik iets zie in mijn dossier of er daadwerkelijk wat wordt gedaan. Geen aanrader IZZ door VGZ. Ze zorgen erg voor zichzelf maar niet voor de klant.

Door Fays op 23 februari 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Loopt je belazeren waar je bijstaat. Zadelt je ene jaar op met 3 verzekeringen en maakt onmogelijk om declaraties in te dienen met blijvend letsel als gevolg. Kan geen nieuwe afspraken inplannen omdat izz oo andere manieren ontkent declaraties te hebben ontvangen. Zodra je een premie achterhoudt totdat het oogelost is, zullen ze meteen Flanderijn/ggn inschakelen. Maar zelf betalen kunnen ze jaren tegenwerken