icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 70 van 100
4 reviewsSchrijf een review
Afhandeling betalingen
score reviews 75 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 70 van 100
Klantenservice
score reviews 80 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 55 van 100
4 reviews
Sorteer op

“OK”

Door G. Verweij op 16 november 2023
score reviews 85 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 80 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 80 van 100

Klantenservice
score reviews 100 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 80 van 100

Goed

Door Henk op 25 september 2023
score reviews 80 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 100 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 80 van 100

Klantenservice
score reviews 100 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Altijd snel contact met oplossingsgerichte medewerkers.

“Zo ga je niet met mensen om !”

Door Linda op 3 maart 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Ik heb nog nooit zo een slechte klantenservice meegemaakt. Ik lag met een 3 dubbele beenbreuk op een vrijdag September in 2022. Ik was naar de 1e hulp amc geweest. Aangezien ik nooit naar artsen ga en alles tot heden zelf genees met kruiden o.a. had ik voor dit jaar een hoog eigen risiko. De jonge man bracht me helemaal over de rooie want Amc zou niet gecontracteerd zijn en dus niet vergoed worden. Maar wist wel 3 x te herhalen dat ik eerst dat eigen risiko moest betalen. Ik moest dus wel geopereerd worden. Dat hele weekend was een hel voor mij. Pas veel later bleek dat bij de 1e hulp het sein nog moest openstaan en er dus wel daar geopereerd kon worden. Dit zou een christelijke organisatie zijn!? Welnee ik kan geen normale regeling treffen die mijn budget aankan. Hele nare ervaring alles bij elkaar !! Geen enkel begrip van hun kant en geen enkele medewerking voor een aflossing die ik aankan. In 2 woorden. Nooooit meer Prolife

“van harte aanbevolen”

Door ervaring op 27 januari 2023
score reviews 95 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 100 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 100 van 100

Klantenservice
score reviews 100 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 80 van 100

Uiterst vriendelijk, meedenkend over alternatieven - en dat zonder sturend of opdringerig te zijn -, prompt in uitkeren van declaraties.