icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 41 van 100
5 reviewsSchrijf een review
Afhandeling betalingen
score reviews 48 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 36 van 100
Klantenservice
score reviews 36 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 44 van 100
5 reviews
Sorteer op

“Ons levensvreugde en gezondheid wordt tegenwoordig bepaald door verzekeringsmaatschappijen.”

Door Juulke op 13 september 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Je betaald 150,- pm en uiteindelijk moet je nog bijna alles zelf betalen als je iets dringend nodig hebt. Ik als 55+ krijg werkelijk alles vergoed als ik nu zou bevallen van een baby maar ik krijg geen cent vergoed als ik niet meer kan lopen. Steunzolen e.d. moet je gewoon 100% zelf betalen. Waardeloos. Om te bellen moet je geduld hebben, een wachttijd van 20 minuten is héél gewoon en ze zijn zeer onvriendelijk aan de telefoon. Goddank kan ik bijna overstappen. Na bijna 15 jaar bij dezelfde verzekering is het tijd om weg te gaan.

“Een gigant die deels stuurloos is”

Door sietse op 11 september 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

alleen maar ellende en klachtencommissie in geschakeld

“Goede zorgverzekering en prijs”

Door A. IJsbrandij op 27 januari 2023
score reviews 90 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 80 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 100 van 100

Klantenservice
score reviews 100 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 80 van 100

Duidelijk en overzichtelijk en een redelijk premie. Declaraties worden redelijk snel opgepakt en verwerkt.

“Slecht voorgelicht”

Door N.J.M. Pijnenburg op 27 januari 2023
score reviews 55 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 100 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 80 van 100

Deze verzekeraar heeft nog steeds niet al de contracten rond. Vraag mij af wat de politiek hier aan gaat doen. Hoe kunnen we voor 1 januari een keuze maken als de verzekeraars hun contracten nog niet rond hebben. Daarom raad ik zeker deze verzekeraar af

“Een achterbakse sluwe manier van werken”

Door Fatima op 13 januari 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Ik heb een verzekering genomen bij cz op 30 december, die ik op 31 december weer telefonisch had opgezegd. Toen ik bij dr dokter was gaf die aan dat ik verzekerd was bij cz, wat ik raar vond. Ik belde toen op 5 en bleek dat ik inderdaad nog steeds verzekerd was en er valse beloftes waren gedaan. Niemand had er werk van grmaakt. Nu was er dan weer de belofte gedaan er wrrk van te maken, waar ik al niet meer in vertrouwde. Ontving ik een brief van de verzekering die ik wrl wilde hebben, met de mededeling uw verzekering is opgezegd wat jammer. Ik denken huh en bellen met hen. Bleek dat cz mijn verzekering heeft opgezegd, absurd voor woorden. Ik dus op 11 januari weer bellen met cz, heb ff in je achterhoofd dat je echt elke keer een uur eerst in de wacht staat voordat iemand uberhaupt opneemt. Bleek dus dat er inderdaad nog steeds geen werk van was gemaakt en niemand heeft doorgegeven om mijn verzekering op te zeggen. Ik was laaiend. Dat meisje heeft wederom gezegd er werk van te maken en mij een bevestiging te sturen via de mail van ons gesprek en haar beloftes. Ik heb nog nadrukkelijk gezegd dat mijn tijd en geduld dringt, gezien ik nu geen verzekering heb die ik wil en dadelijk niet eens de aanvullende verzekering kan nemen die ik wil. Had ze alle begrip voor en zou er spoed achter zetten. Nou mail heb ik niet voorbij zien komen, spoed zat er zeker niet achter. Ik belde vandaag, 13 januari weer even, in behandeling. Pittige dame aan de tel gehad die aangaf dat ze er alles aan gaat doen en elkaar afkatten niet gaat werken aan de tel. Ze merkte namelijk dat ik boos was. Ik gaf hierbij aan dat het ook komt door alle voorgaande gesprekken die ik heb gehad met loze beloftes en mensen die hun werk niet doen. Heeft ze wederom toegezegd dat ze er werk van gaat maken en dat de verwerkingsafdeling mij na het weekend gaat bellen. Nou ik ben benieuwd hoe ver dit komt. Conclusie, jullie werken op een hele sluwe achterbakse manier om mensen binnen te houden. Dan snap ik dat jullie als een van de grootste zijn, met deze manier van werken. Geen zorgverzekeringskantoor waar ik me bij wil aansluiten, ben blij dat ik op tijd van gedachten was veranderd.