icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 80 van 100
7 reviewsSchrijf een review
Afhandeling betalingen
score reviews 85.71428571428571 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 80 van 100
Klantenservice
score reviews 80 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 74.28571428571429 van 100
7 reviews
Sorteer op

“Wij gaan weer een jaar met Aevitae door .”

Door A Voort op 16 november 2023
score reviews 90 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 100 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 80 van 100

Klantenservice
score reviews 80 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 100 van 100

Is een betrouwbare en ondersteunende verzekeraar welke nakomt wat in de polis wordt aangeboden , wij hebben de restitutie polis .

“Goede prijs kwaliteit verhouding”

Door Ton op 27 januari 2023
score reviews 100 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 100 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 100 van 100

Klantenservice
score reviews 100 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 100 van 100

Doen nooit moeilijk over een vergoeding

“Heb de verz.dit jaar weer genomen”

Door Kwam toch goed op 27 januari 2023
score reviews 65 van 100

Er zijn erg veel fouten gemaakt door Aevitae vorig jaar,maar alles is rechtgezet,bv een vergoeding via de aanvullende verz.die afgewezen werd.Is na 2keer aevitae aanspreken toch vergoed.Zo zijn er zeker nog 2 problemen geweest,die doordat ik oplet werden opgelost.Zelf meedenken met Aevitae dus.

“Aevitae is een klantgerichte, vriendelijke, goed bereikbare en meedenkende organisatie”

Door Casper op 27 januari 2023
score reviews 95 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 100 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 100 van 100

Klantenservice
score reviews 100 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 80 van 100

Ik ben voor tweede jaar klant van Aevitae. Via het magazine Plus kwam ik uit bij Aevitae. Ik wilde vrije keus van behandelaars, ook alternatieve - en mondzorg. Ja, het is duurder dan vorig jaar, maar dat zijn praktisch alle verzekeringen. Ik vind de klantenservice erg vriendelijk en kan alles schriftelijk doen, ook nota’s insturen en overzichten van uitgaves krijgen. Voor mij is dat belangrijk.

Door LB op 27 januari 2023
score reviews 95 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 100 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 100 van 100

Klantenservice
score reviews 100 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 80 van 100

Prima polis, oorspronkelijk collectief van het assurantiekantoor van werkgever. dat inmiddels door grote verzekeringsmaatschappij is overgenomen. Merk nu weinig van een collectiviteit die goede voorwaarden voor haar leden bedingt. De laatste collectiviteitskorting is intussen verdwenen en niet altijd op een nette manier. Nu nog steeds goede maar intussen wel dure polis. Ook zijn dit jaar polisvoorwaarden in negatieve zin veranderd.