icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 41.36363636363637 van 100
11 reviewsSchrijf een review
Afhandeling betalingen
score reviews 54.54545454545455 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 36.36363636363637 van 100
Klantenservice
score reviews 34.54545454545455 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100
11 reviews
Sorteer op

“Goede verzekering tegen redelijke prijs”

Door C. Griffioen op 16 november 2023
score reviews 100 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 100 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 100 van 100

Klantenservice
score reviews 100 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 100 van 100

Geen gezeur, maar alles vergoeden ook als we meerdere checks laten uitvoeren bij verschillende specialisten

“Als je veel zorg nodig hebt, dan heb iets aan deze zorgverzekeraar.”

Door Hans L op 15 november 2023
score reviews 85 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 100 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 80 van 100

Klantenservice
score reviews 80 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 80 van 100

Oké, duur maar vergoeden snel. Dat is mijn ervaring.

“Eerst verzekering ( ditzo) overgenomen door ASR. Nu zorg in Martinie niet meer vergoed Respectloos”

Door leonie op 1 november 2023
score reviews 50 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 100 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 40 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Zat bij ditzo maar die is gaande dit jaar overgenomen door asr Was al paar jaar tevreden over ditzo Nu vergoedt asr, zonder berichtgeving hierover, ineens geen zorg meer in het Martiniziekenhuis en mag je zelf op zoek naar een ander ziekenhuis. Alsof het over koekjes gaat....

“Zsm naar een andere verzekeraar. En ik ben niet de enige vermoed ik.”

Door Willem op 14 augustus 2023
score reviews 45 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 60 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 40 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 60 van 100

Slecht in de communicatie. Extreem lange wachttijden via de telefoon. Onduidelijke polisvoorwaarden. Verkeerde informatie verstrekt over vergoedingen in het buitenland. Excuses aanbieden zonder enige vorm van compensatie of vergoeding van onnodig gemaakte kosten.

“0/10 recommend.”

Door NH op 14 augustus 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling betalingen
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Run!!!!! Deze mensen geven geen moer om je mentale gezondheid, je financiële situatie of het vinden van schappelijke oplossingen. Sturen liever deurwaarders dan dat ze met je meedenken, en ze gaan over lijken. Zodra je met de afdeling debiteuren aan de lijn hangt zal je merken dat ze harteloos zijn en alleen maar denken aan hun euro’s.