Klantenservice Consumentenbond-app
Veelgestelde vragen
Wat kan ik met de Consumentenbond-app?
Inloggen lukt niet, wat kan ik doen?
Ik log in met het e-mailadres en wachtwoord dat hoort bij mijn lidmaatschap, maar dat wordt niet herkend. Wat nu?
Waarom is de app alleen voor leden?
Waarom heb ik geen toegang tot testinformatie?
Ik ben abonnee van een gids zonder lidmaatschap, kan ik de app gebruiken?
Eerst had ik als niet-lid wel toegang tot de app. Nu niet meer. Waarom is dat?
In de vorige versie van de app, heb ik als niet-lid mijn contracten opgeslagen. Kan ik die nog bekijken?
Welke verzekeringen en contracten kan ik afsluiten via de app?
Wat gebeurt er met mijn gegevens in de app?
Waarom krijg ik de vraag om mijn betaalgegevens door te geven als ik de Consumentenbond-app wil downloaden op mijn Android telefoon?
Welk besturingssysteem heb je minimaal nodig om de app te kunnen gebruiken?
Kun je de app ook gebruiken op een tablet?
Wat is het verschil tussen de website van de Consumentenbond en de app?
Andere vragen?