icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 20 van 100
1 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100
Klantenservice
score reviews 20 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100
1 reviews
Sorteer op
Door Jimmy op 31 juli 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

SNS reisverzekering: BEGIN HIER NIET AAN!! Deel 1: Medewerker van klantenservice SNS reisverzekeringen heeft meer te doen. Dat is opzich wel iets wat je wilt horen als je een ziekenhuis probeert te regelen in het buitenland. Zeker als je al 3 keer contact hebt opgenomen om zaken te regelen en je telkens teruggebelt zou worden. De laters op het einde getuigd toch ook wel van een bijna hillarische onverschilligheid. Je bent een topper wie was dat ook alweer? (Soort Dik voor mekaar show. Gaat goed samen met een alarmcentrale) Deel 2: Inmiddels 6 uur in contact geweest en gewacht in een ziekenhuis over een mailtje over goedkeuring voor het ziekenhuis van de verzekering. 8 verschillende mensen gesproken die allen mij zouden terugbellen, helaas is dit bij allen niet gelukt. Het mailtje kwam maar niet aan bij het ziekenhuis. Misschien dit even checken?? Ik beloof u, ik ga het nu echt checken en u terugbellen. Hier was 6 uur, en 10 belletjes voor nodig, voor 1 mailtje!! (Mailtje was naar het verkeerde email adres gestuurd) Te treurig voor woorden. 1 hele vakantiedag verpest, met de nodige irritatie. Deel 3 Nieuw ziekenhuis benodigd vanwege doorreis. Aangezien SNS verzekering het voor elkaar krijgt een klant een hele werkdag in een ziekenhuis te laten wachten voor een goedkeuring, ze nu voldoende tijd gegeven om zaken te regelen door SNS 2 dagen van te voren te contacten over het ziekenhuis. SNS gaf aan dat ik een ziekenhuis kon uitzoeken. Dus ziekenhuis uitgezocht en doorgegeven, met het verzoek van mij aan te geven wanneer de goedkeuring klaar ligt bij het ziekenhuis. 1 dag later een mailtje van SNS, de goedkeuring ligt klaar bij het ziekenhuis. Zou het dan nu soepel gaan?? Nope, bij het ziekenhuis aangekomen na een rit van een uur. Goedkeuring lag nog niet klaar, (nog niet in de mail inbox van het ziekenhuis). SNS gebeld, weer eerst 3 andere voordat ik het juiste contactpersoon aan de lijn krijg, dus weer eerst een uur verder. Sorry meneer wij krijgen van onze agent geen goedkeuring oftewel SNS communiceert dat ik naar een ziekenhuis kan terwijl dit dus niet kan. Weer 4 uur verder in totaal. SNS reisverzekeringen: zeer onkundig en onprofessioneel, krijgen niks voor elkaar, verpesten je vakantie en leren niet van hun fouten. Laten je keer op keer wachten door hun onkunde en gaan hier vervolgens zeer onprofessioneel mee om. Masters of disaster!! Dit is NIET wat je wil als je medische hulp nodig hebt in het buitenland. GEBRUIK DEZE VERZEKERING NIET!!!