icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 25 van 100
2 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100
Klantenservice
score reviews 20 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100
2 reviews
Sorteer op

“Niet in zee gaan met deze organisatie! Geven geen antwoorden op claims.”

Door Joris op 3 september 2024
score reviews 30 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 60 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Nu bijna 5 maanden verder na een ongeluk op wintersport en veel medische kosten gemaakt nog steeds geen duidelijkheid over de kosten. Ze reageren nooit, en als ze reageren doen ze dat niet volledig en onduidelijk. Nergens te bereiken, zeer onbetrouwbare organisatie als het aan komt op communicatie en duidelijkheid.

“Hele slechte onprofessionele organisatie die er niet voor hun klanten zijn”

Door Samantha op 24 juni 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Hele slechte organisatie. Verzeker je hier niet!! Hele slechte organisatie. Wij hebben een doorlopende reisverzekering. Vakantie is in duigen gevallen door een koffer die gepikt is voor een medepassagier. Na 5 dagen en veel politiebureau heen en weer was de koffer opengebroken op bestemming. Eerste claim afgewezen. Tweede claim nooit ontvangen. Na 4 weken moest ik weer alles indienen. Antwoord was weer 4 weken wachten. Discussie aan de telefoon of mails wel of niet ontvangen zijn. Radiostilte vanuit hun kant, wordt op geen 1 mail gereageerd. Bevestiging van claim en schadenummer zogezegd niet bekend. Bijdehandste antwoorden aan de telefoon. Het is te gek voor worden. Moeten touwtrekken en zoveel energie insteken om je gemaakte kosten terug te krijgen. Neem je klanten serieus en vergoed gewoon hun ontkosten