icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 20 van 100
3 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100
Klantenservice
score reviews 20 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100
3 reviews
Sorteer op

“Bagger tussenpersoon. Klant wordt verwaarloost. Onjuiste en verkeerde informatie verwerking.”

Door TD op 14 november 2023
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Verschrikkelijk. Medewerkers van de schadeafdeling pakken aanvullende stukken niet op, waardoor de afwikkeling van schade onjuist geschiedt. Als klant ben je dan de dupe als je overstapt naar een andere verzekeraar via independer. Pruts tussenpersoon. Doen hun werk niet! Onbereikbaar telefonisch en per chat. Ik ben een klant die tot 3000 euro benadeeld ben door medewerkers die hun werk niet fatsoenlijk hebben gedaan. Een schande! Uit de beurt blijven van deze onbevoegde tussenpersoon.

“Waardeloze firma”

Door L. op 28 september 2023
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Op 27 februari heb ik schade gehad aan mijn auto door schuld tegenpartij. De auto heb ik laten maken bij een aangesloten schadebedrijf en bij het ophalen van mijn auto moest ik 150 euro eigen risico betalen. Dit bedrag zou ik volgens Independer terugkrijgen, omdat de verzekeraar van de tegenpartij dit betaalt. Het is nu 27 september (7 maanden later) en ik heb nog altijd mijn 150 euro niet terug. Ik heb gebeld, geappt en gechat met Independer en niemand die het voor me oplost. Het is überhaupt een uitdaging om contact te krijgen met iemand van Independer. Na zeven maanden en heel veel pogingen verder, loopt de emmer vol frustratie over. Nooit meer Independer en ik raad het ten zeerste af om via hen een verzekering af te sluiten.

“Kunnen wel geld innen voor de premie, maar zodra ze moeten betalen laten ze het afweten.”

Door Geen autoverzekering afsluiten op 8 september 2023
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

In mei schade aan mijn auto buiten mijn schuld om. Er reed iemand achter op mijn auto. Schadeformulier ingevuld en auto laten repareren door schadebedrijf wat aangedragen was door Independer. Ik moest wel mijn eigen risico voorschieten terwijl ik allrisk verzekerd ben. Dat heb ik gedaan. Het is nu september en ik heb mijn eigen risico nog steeds niet terug. Op mails wordt niet geantwoord, via de chat wordt je afgewimpeld met de mededeling dat het erg druk is en dat ze ook niet meer dan hun best kunnen doen. Net 3 kwartier in de wacht gestaan en de medewerkster kon mij ook niet helpen. Zij moest het weer aan den andere afdeling vragen en zou mij terug bellen. Ik durf niet meer te hopen dat dit nog goed gaat komen. Hoe moeilijk kan het zijn. Het was een vrij klein schade gevalletje. Ik weet wel dat ik op zoek ga naar een andere verzekering.