icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 21.666666666666668 van 100
3 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 26.666666666666668 van 100
Klantenservice
score reviews 20 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100
3 reviews
Sorteer op

“Slechte bereikbaarheid. Alles duurt megalang. Klantonvriendelijk.”

Door WILMARCARKAT op 5 november 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Reisverzekering afgesloten via het boeken van een reis via TUI. 2 koffers waren niet op bestemming aangekomen. Dit gemeld vanuit ons vakantieadres bij ASR. We mochten de noodzakelijke artikelen aanschaffen die nodig waren. Bonnetjes netjes bewaard. Bij TUI gevraagd hoe verder, want ook daar mocht je bonnen inleveren, maar werd er gezegd, beter bij je Reisverzekering in te dienen dan zou je meer terug krijgen. Als we dat geweten hadden dat het zo lang en na veel telefonie en mail verkeer pas vergoed zou worden met aftrek van eigen risico hadden we toch het bij TUI ingediend. Je legt immers toch 100 euro bij. En ASR bereiken is helemaal een kunst, gemiddeld 20 minuten in de wacht en dan toch weer bij de verkeerde afdeling uit te komen. De medewerkers die je dossier behandelen lezen de mail niet goed. Documenten met een jpeg kunnen ze niet openen??? Wat voor systeem hebben ze daar. Vervolgens alles zelf meenemen omzetten maar pdf. Weer inscannen en terugmailen. Dan lezen ze de mail niet goed, ze openen de pdf niet, en vragen dan in een mail terug waar een bepaald document is, die er gewoon in zit mail je terug, en weer duurt het 15 dagen eer ze je beantwoorden. Sowieso kost het in behandeling nemen van je dossier 25 dagen. En dan als je zelf na die tijd maar eens gaat bellen wat de status is, dan hebben ze weer een smoesje dat het langer duurt omdat systemen zijn omgezet....(en dan nog een jpeg kunnen openen?). En de vreselijk onbeschofte heren die ik geïrriteerd aan de lijn krijg en afgeblaft werd. Medewerkers die te beroerd waren om mij even te bellen wat ze zocht en gewoon in de mail stond wat ze moest hebben. Haar collega die mij probeerde door te zetten, zij er wel was maar gewoon niet opnam. En dan zonder enige verontschuldiging, ineens een bericht stuurt dat geld overgemaakt wordt.....en dan is het nu 1 november en zijn we gestart om in te dienen op 26 augustus!! Enige 2 dames die netjes aan de lijn waren van de autoverzekering. De bereikbaarheid is zo slecht....je komt er niet door en als je mailtje kan het 15 dagen duren eer je antwoord hebt... . Zo slecht dit!!

“Slechte, niet communicerende en onbetrouwbare verzekeringsmaatschapij.”

Door Roxan op 31 augustus 2023
score reviews 25 van 100
Informatievoorziening
score reviews 40 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Echt een grote ergenis. Klantenservice is slecht bereikbaar. Ik ben in juni naar Spanje op vakantie geweest en heb extra reiskosten moeten maken dmv een storm. Dit kan ik makkelijk terug verhalen op de reisverzekering maar op de een of andere manier duurt het al bijna 3 maanden en ik heb nog steeds geen nieuws. Mijn vriend zit bij ANWB en die heeft allang alles terug gekregen zonder gedoe. Ik baal echt enorm van ASR en zou dit echt niemand aanbevelen. Je gaat niet met een prettig gevoel op vakantie, en lees achteraf alleen maar slechte reviews. Echt jammer.

“Trap er niet in.”

Door Henk op 27 juni 2023
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Mijn zoon werd tijdens de deelname aan giro di kika in Italië van achteren aangereden door een motor. Heeft een doorlopende reisverzekering bij ASR. Nieuwwaarde van zijn racefiets 9500 inclusief accesoires. Fiets is ong. 4 jaar oud. Bedrag wat ASR uitbetaald is 375 euro met een eigen risico van 75 euro. Dit ondanks dat de schade te verhalen is op de tegenpartij. Nee, we sturen geen expert. Kost ons meer dan de uit te keren schade van 300 euro. Bedankt ASR. 1 STER IS ER NOG 1 TEVEEL.