“Slechte bereikbaarheid. Alles duurt megalang. Klantonvriendelijk.”
Door WILMARCARKAT op 5 november 2024Reisverzekering afgesloten via het boeken van een reis via TUI. 2 koffers waren niet op bestemming aangekomen. Dit gemeld vanuit ons vakantieadres bij ASR. We mochten de noodzakelijke artikelen aanschaffen die nodig waren. Bonnetjes netjes bewaard. Bij TUI gevraagd hoe verder, want ook daar mocht je bonnen inleveren, maar werd er gezegd, beter bij je Reisverzekering in te dienen dan zou je meer terug krijgen. Als we dat geweten hadden dat het zo lang en na veel telefonie en mail verkeer pas vergoed zou worden met aftrek van eigen risico hadden we toch het bij TUI ingediend. Je legt immers toch 100 euro bij. En ASR bereiken is helemaal een kunst, gemiddeld 20 minuten in de wacht en dan toch weer bij de verkeerde afdeling uit te komen. De medewerkers die je dossier behandelen lezen de mail niet goed. Documenten met een jpeg kunnen ze niet openen??? Wat voor systeem hebben ze daar. Vervolgens alles zelf meenemen omzetten maar pdf. Weer inscannen en terugmailen. Dan lezen ze de mail niet goed, ze openen de pdf niet, en vragen dan in een mail terug waar een bepaald document is, die er gewoon in zit mail je terug, en weer duurt het 15 dagen eer ze je beantwoorden. Sowieso kost het in behandeling nemen van je dossier 25 dagen. En dan als je zelf na die tijd maar eens gaat bellen wat de status is, dan hebben ze weer een smoesje dat het langer duurt omdat systemen zijn omgezet....(en dan nog een jpeg kunnen openen?). En de vreselijk onbeschofte heren die ik geïrriteerd aan de lijn krijg en afgeblaft werd. Medewerkers die te beroerd waren om mij even te bellen wat ze zocht en gewoon in de mail stond wat ze moest hebben. Haar collega die mij probeerde door te zetten, zij er wel was maar gewoon niet opnam. En dan zonder enige verontschuldiging, ineens een bericht stuurt dat geld overgemaakt wordt.....en dan is het nu 1 november en zijn we gestart om in te dienen op 26 augustus!! Enige 2 dames die netjes aan de lijn waren van de autoverzekering. De bereikbaarheid is zo slecht....je komt er niet door en als je mailtje kan het 15 dagen duren eer je antwoord hebt... . Zo slecht dit!!