icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 67 van 100
10 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 62 van 100
Klantenservice
score reviews 68 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 68 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 70 van 100
10 reviews
Sorteer op

“Bedenk als ouder wel goed of je een reisverzekering moet afsluiten via de ANWB!”

Door Hans op 23 december 2024
score reviews 30 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 40 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 40 van 100

Sinds jaar en dag heb in een doorlopende reisverzekering via de ANWB, Premie ca, € 180,00. Zo een 40 jaar terug ooit iets geclaimd, daarna niets meer. Voor 2025 een nieuwe factuur ontvangen met als premie ca. € 280,00. Gebeld voor uitleg en ja hoor...een heel verhaal over jongeren, die veel risico met zich meebrengen en uiteindelijk ouderen, die ook een grotere risicogroep zouden vormen. Met 72 jaar ben je een fossiel, die een groot risico is voor claims! De verzekering maar meteen opgezegd. Jammer , dat je dit als platina-lid nu daadwerkelijk moet meemaken. Helaas geen leeftijdsdiscriminatie, want volgens de geleerden is dit toegestaan. ANWB, ga s.v.p. niet alleen uit van statistieken!

“Ik vind zo,n premiestijging asociaal en totaal niet passen bij een organisatie als de ANWB.”

Door Ontevreden gepensioneerde op 19 november 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

ANWB doet aan leeftijds discriminatie. Premie van mijn doorlopende reis en annuleringsverzekering gaat van 18,44 naar 35,80 euro per maand. Schaam je ANWB!!!

“Waardeloos 0/10”

Door Marijke op 25 juli 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Vreselijke service ANWB NOODCENTRALE Laten patiënt incontinent 3 dagen zonder eten en drinken wegkwijnen in Hotel omdat het dossier nog in behandeling is en de Arts nog niet de tijd heeft gehad ernaar te kijken. 0/10 Waardeloze service !

“Al lid van de ANWB sinds de jaren 70 , met reis en credietbrief ,verzekering wat later en tevreden !”

Door A Voort op 5 juli 2024
score reviews 100 van 100

Was op de terugreis bij het tanken , na een week vakantie mijn leesbriletui kwijt geraakt en na enkele dagen wachten met telefonische melding bij betreffende pompstation en gemeente , geen melding van gevonden , daar bankpas rijbewijs en kentekenkaartje erin zaten telefonisch contact met ANWB welke adviseerde alles opnieuw aan te schaffen/vragen en de nota’s op te sturen en binnen twee weken geld op de bank !!

“Prima reis en annuleringsverzekering voor een goede prijs.”

Door Roepie op 1 juli 2024
score reviews 95 van 100
Informatievoorziening
score reviews 80 van 100

Klantenservice
score reviews 100 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 100 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 100 van 100

Onze stedentrip naar Madrid ging niet door omdat ik vrijdags voor vertrek met de fiets over de kop ging. Grote schaafwond op linkerknie en onderhuidse kneuzingen. Geen zin om daarmee 4 uur in het vliegtuig te zitten noch door Madrid te lopen. Digitaal ingediend met opgaven totaalbedrag en de annuleringsfactuur van Tui. Binnen twee dagen bericht dat claim was toegewezen en weer twee dagen later stond het bedrag op de rekening. Half jaar later moet ik de camping annuleren ivm ziekenhuis onderzoek. Nu met één dag reactie en met twee dagen geld op de rekening. Beide afhandelingen verliepen volledig digitaal. Dat ging prima alleen reageerde de website wel wat traag. Al met al prima ervaringen.