icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 27.73972602739726 van 100
73 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 27.671232876712327 van 100
Klantenservice
score reviews 27.671232876712327 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 28.21917808219178 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 27.397260273972602 van 100
73 reviews
Sorteer op
Door Jan Alexander op 7 oktober 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Zeer slecht!! Woon alleen in klein flatje. Ze hebben zonder kennisgeving maandbedrag naar 300 € verhoogd. Kon het het zelf terugbrengen naar 250 maar moest wel extra 250 betalen. Veel te duur!!

“Zolang alle werkt gaat het prima, maar zodra er iets wijzigt, (e-mail, maandbedrag) ben je de klos”

Door Opazed op 30 september 2024
score reviews 25 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Levering van energie gaat prima, geen klachten over, maar het contact met de service afdeling is een drama. Meerdere keren contact gehad met ze om onze gegevens aan te passen en het is elke keer een enorm gedoe om ze aan de lijn te krijgen (minimaal een kwartier wachten), en de WhatsApp applicatie duurt nog veel langer (meer dan een half uur). Robots die er weinig van begrijpen en menu-keuzes die niet van toepassing zijn...

“Moeilijk te bereiken, sturen aan op appcontact, maar dat werkt voor meeste vragen niet.”

Door Caroline op 15 augustus 2024
score reviews 35 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 80 van 100

Slechte bereikbaarheid. Van kastje naar de muur via whats app, robot, medewerker. Lange wachttijd telefonisch contact.

“Door verkeerde informatie nu onbruikbare laadpaal. Vooraf geweten, nooit overstap gemaakt naar ander”

Door Alida op 9 augustus 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Op 30-12-2023 overgestapt van energieleverancier t.w. van Eneco naar Vattenfall, start levering stroom per 1-2-2024. Dit betekent in ons geval een overstap met privé laadpaal. Alle benodigde papieren ingevuld en per e-mail opgestuurd naar Vattenfall zodat Vattenfall de overstap van Eneco naar Vattenfall kon regelen. Nu gaat het vanaf het begin van de overstap fout met onze eigen laadpaal. Vattenfall verkoopt hetzelfde type laadpaal die wij bij Eneco hebben aangeschaft, maar weigeren nu ons een InCharge Smart abonnement te verlenen. De manier hoe dit gisteren bij ons bekend is gemaakt, is niet te geloven. Dit antwoord hadden ze bij afsluiting van onze overstap van Eneco naar Vattenfall te melden. Nu zitten wij een jaar vast aan ons contract bij Vattenfall, maar kunnen niet laden bij onze eigen prive laadpaal tegen ons eigen tarief. Wij zijn hier al vanaf maart mee bezig en zijn dus voortdurend aan het lijntje gehouden! ______________________________________________________ reactie laatste email contact met Vattenfall dd 07-08-24: U heeft ons per e-mail verzocht het beheer van uw thuislaadstation over te nemen. Uw verzoek: U wenst dat Vattenfall InCharge het beheer van laadstation ENECO_G30863 - 78815r010 overneemt. Vragenlijst: Begin maart hebben wij u een link naar een vragenlijst omtrent de privé overname van een laadstation gestuurd. Na de beantwoording ervan heeft u geen reactie van ons ontvangen. Dit betekent dat u helaas niet in aanmerking komt voor het offreren van een InCharge Smart abonnement. Redenen voor afwijzing: Wij nemen geen laadstation van andere beheerders over. Dit heeft met een aantal zaken te maken. Het merk, model, type en bouwjaar van het laadstation komen wellicht niet met die van ons overeen. We hebben onvoldoende weet van de technische historie van het laadstation. Bovendien hebben wij de installatie niet uitgevoerd, waardoor we geen kennis hebben van uw situatie thuis. Deze onbekendheden geven een verhoogd risico op storingen binnen onze backend. Telefoon: Ik heb u op 29 juli, 30 juli, 31 juli, en gisteren zonder succes via 06 430 62 410 proberen te bereiken om de afwijzing persoonlijk toe te lichten. Wellicht bent u met vakantie. Het spijt ons zeer dat dat wij niet eerder aan u hebben verteld dat we geen laadstations van andere beheerders overnemen. Tevens onze welgemeende excuses voor de vertraagde reactie op uw e-mails. We wensen u veel succes bij het zoeken naar een alternatieve provider. ____________________________________________________________

“Hier gaan dingen structureel goed mis”

Door Me op 8 juli 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Ze sturen rekeningen die niet kloppen, geven dat telefonisch toe, om vervolgens een rekening te sturen die je per direct moet betalen, zonder specificatie wat je precies betaalt. Als je daar dan intrapt, komen ze opnieuw met een rekening die je al betaald hebt. Mailen met bevestiging van gemaakte afspraken mogen ze niet, zeggen ze. Zo ben je als klant vogelvrij. Ze doen maar wat.