icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 32.142857142857146 van 100
14 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 25.714285714285715 van 100
Klantenservice
score reviews 25.714285714285715 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 47.142857142857146 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 30 van 100
14 reviews
Sorteer op

“top”

Door Ellen op 21 november 2024
score reviews 85 van 100
Informatievoorziening
score reviews 80 van 100

Klantenservice
score reviews 60 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 100 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 100 van 100

Met stijgende verbazing lees ik de negatieve dingen over united consumers. Ik heb alleen positieve dingen te melden. Ik raad ze dus zeker aan,

“geen klant worden”

Door consumentenbond op 19 september 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Autoverzekering met korting afgesloten, korting geldt maar voor 1 jaar. wilde na 2 dagen annuleren , direct gebeld , nemen de telefoon niet op, reageren niet op email. 14 dagen bedenktijd ,dus binnen deze tijd, maar afwachten op een bevestiging. nog geen 1 ster waard

“Als je niet oplet wordt je begindatum elk jaar een dag later.”

Door ReinderG op 16 juli 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Als je niet oplet wordt je begindatum elk jaar een dag later. Ik had een jaarcontract van 1 juli 2023 tot 1 juli 2024 en per 1 juli 2024 zou ik overgaan naar United Consumers. Op 1 juli verwacht ik dan een mail van UC met de vraag om de meterstanden, maar die stuurden ze pas op 2 juli en ik kon alleen de standen van 2 juli doorgeven. Per mail heb ik direct de standen van 1 juli ook doorgegeven, want dat zijn de standen die gebruikt moeten worden. Maar nu weigeren ze met allerlei leugens en onzinverhalen de standen van 1 juli te gebruiken. Ik loop nu kans dat de begindatum 2 juli wordt en dat ik een aparte afrekening krijg van 1 juli 2024 tot 2 juli 2024 Je krijgt dan een hele dure dag en een ingewikkelde eindafrekening van de vorige leverancier. In het verleden heb ik dat meermaals meegemaakt bij andere leveranciers en de begindatum werd steeds een dag later. Dus hierbij wil ik iedereen hiervoor waarschuwen. Naar ik hoop gebruikt mijn vorige leverancier de juiste meterstanden van 1 juli 2024 en komt UC nog tot inkeer. Maar na meerdere mails van meerdere personen en meerdere afdelingen en na 14 dagen heb ik daarop weinig hoop.

“Niet met united consumers/ duurzaam garant in zee gaan. Ze vertellen onwaarheden aan de telefoon”

Door arianne op 18 juni 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Gebeld door iemand van innova, ? Ene Merijn, hij gaf aan dat innova geen energie meer voor ons kan leveren en dat we op een andere leverancier moesten overgaan, nl united consumers. Dat was een energieleverancier die het via de overheid overnam als er geen energie meer geleverd kan worden? Lang verhaal kort, uiteindelijk een handtekening gezet, maar toch de hele dag een unheimlich gevoel overgehouden. Gebeld met innova en uitleg gegeven over het telefoontje, er had mij niemand gebeld van innova, waren al wel meerdere meldingen binnen gekomen. Het klopt niet, zij kunnen gewoon energie leveren aan ons.

“Blijf zo ver mogelijk bij Duurzaam garant & United Consumers vandaan.”

Door Cynthia op 5 juni 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Ik word door Duurzaam garant gebeld met het verhaal dat mijn huidige leverancier de energie niet kan inkopen tegen de vaste prijs uit mijn contract, en dat alle contracten worden overgezet naar de moedermaatschappij. Na een aantal maal heen en weer gepraat krijg ik een DOOR MIJ AANGEVRAAGDE OFFERTE voor een nieuw contract. Dit blijkt United Consumers te zijn. Niet alleen staan er onjuistheden in het contract, ook staan daar opeens teruglever-kosten in vermeld waarvan expliciet gezegd is dat die er niet in zouden staan. Navraag bij mijn huidige leverancier leerde dat er helemaal niets van het verhaal over inkoopproblemen waar is. Deze wild-west leugens horen strafbaar te zijn! Wat jammer dat ik tenminste 1 ster moet toekennen aan de onderdelen info voorziening, klantenservice, prijs-kwaliteit en financiële afhandeling. Dat is er 1 te veel.