icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 20 van 100
1 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100
Klantenservice
score reviews 20 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100
1 reviews
Sorteer op

“Veel beloofd, niets geleverd”

Door suzanne op 10 maart 2023
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Ik blijk hetzelfde probleem te hebben als veel mensen. Maandelijkse overzichten moet je te vaak zelf achteraan. De app is er nog steeds niet terwijl dit vanaf het begin (juni 2022) werd beloofd. Ik heb 8 a 9 maanden geen inzicht in mijn verbruik terwijl ik een slimme meter heb. Klantenservice beloofd veel, maar komt niets van terecht. Het nieuwe termijnbedrag slaat nergens op en ze willen geen duidelijk inzicht geven in deze berekening. Ook word het prijsplafond NIET doorgerekend. Ik kan niet wachten om weer over te stappen.