Totaalscore
- Informatievoorziening
- Klantenservice
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Financiële afhandeling
Horseman
22 juli 2024Verschrikkelijke klantenservice. Wel vriendelijk maar sturen je met een kluitje in het riet. Drie maal is beloofd het uit te zoeken en zal ik worden terug gebeld. Niet dus. Je krijgt niemand te spreken die werkelijk iets doet of zinnigs kan zeggen.
Manuela
15 juli 2024We zitten met een wurgcontract 3 jaar vast. Na 1 jaar verwachte ik €500 terug omdat ik meer beraalde maandelijks. Nu krijg ik een paar tientjes tientjes en ga komend jaar €75 meer betalen per maand dan marktconform is. Heb ook ACM ingelicht.
J. Kardolus
18 juni 2024Werkelijk alles wat verkeerd kan gaan , gaat verkeerd. De collega’s kunnen niet onderling communiceren.
A
18 juni 2024Niet transparent. De ‘Jaarcheck’ via de app is een paar weken voordat je contract afloopt ineens niet meer beschikbaar.
Trudy
10 juni 2024Bij de eindnota is een fout gemaakt waardoor ik ineens veel meer zou moeten betalen. De fout is bekend. Er wordt desondanks toch aangeraden om een betalingsregeling te starten voor het verkeerde hoge bedrag. Want anders komen er extra kosten bij. Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld. Ik ga dan ook overstappen.