icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 28.243243243243242 van 100
74 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 28.37837837837838 van 100
Klantenservice
score reviews 26.216216216216218 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 31.62162162162162 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 26.756756756756758 van 100
74 reviews
Sorteer op

“Niet te bereiken, reageren niet op klachten en laten je te veel betalen.”

Door Jaap op 24 december 2024
score reviews 30 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 60 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Zeer laks, niet te bereiken, laten je te veel betalen en reageren niet op klachten. Wij zijn verhuist van een huis zonder zonnepanelen naar een huis met zonnepanelen. Kennelijk gaat dit niet goed in hun IT, ze rekenen de teruglevering niet mee in de eind afrekening. hier kom je alleen achter als je het zelf narekent. Ik wacht nu al 2 maanden op mijn geld terug. Meerdere klachten over ingediend en hier reageren ze niet op. Als ik ze bel gooit de klantenservice de hoorn erop omdat het (waarschijnlijk) een lastige vraag is.

“Ik ben zeer verbolgen, wat hier gebeurt bij Oxxio. Ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid !”

Door P-uck op 28 november 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Oxxio hanteert verkeerde netwerkbeheerskosten bij klein verbruik ! Oxxio houdt verkeerde netwerkbeheerskosten op je overeenkomst aan en bij constatering houden ze zich van de domme en sturen je van het kastje naar de muur. Afgesloten via een vergelijkingssite en deze beamen dat Oxxio mijn overeenkomst niet op orde heeft en hebben geprobeerd om te bemiddelen omdat ik er zelf niet doorheen kom, maar ook zij komen er niet door heen. Ze weigeren de overeenkomst aan te passen. Ze hanteren netwerkbeheerskosten bij een verbruik van onder de 500 kub gas, van het tarief boven de 500 kub gas. Heel sneaky is dit verwerkt in hun overeenkomst. Ik zit nog in mijn herroepingsperiode, maar kan op geen enkele manier mijn herroepingsformulier inwilligen. Het mail adres van Oxxio is alleen om jouw mails toe te sturen, je kunt Oxxio op geen enkele manier per mail bereiken. Hun contactformulier werkt niet. Krijg keer op keer een foutmelding te zien, dus ook een klacht indienen gaat niet. Telefonisch zijn zij zeer slecht bereikbaar en breken het gesprek gewoon midden het gesprek af. Al eerder gelezen dat het contactadres niet klopt. Tevens wil ik een schriftelijke bevestiging van mijn herroepingsformulier ontvangen. Vindt dit een zeer agressief beleid naar (potentiële) klanten toe. Op de website van de consumentenbond is reeds al te lezen dat meerdere klanten worden aangeslagen met hun netwerkbeheerskosten ver boven hun verbruik ! ACM reeds geïnformeerd. Wellicht moet ik mijn rechtsbijstand gaan inschakelen als ik mijn herroepingsformulier niet kan inwilligen. U zijt gewaarschuwd. Ik wou dat ik hier de reacties eerder had gelezen. Wat een armoede is dit !

“Niet aan te raden Slechte klantenservice Komen afspraken niet na”

Door Misha op 13 november 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Overgang van contract op nieuw adres ging fout. Klantenservice ongemotiveerd en onbehulpzaam en kunnen simpele problemen niet voor je oplossen, leggen vervolgens de telefoon eenzijdig op. Meerdere terugbelverzoeken en beloftes door de klantenservice niet nagekomen.

“Ver vandaan blijven en niet mee in zee gaan.”

Door bozeklant op 30 oktober 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Een dikke verkeerde jaarafrekening bovenop een al veels te hoog maandelijks bedrag. Dit zijn boeven 1st class. Klacht ingediend bij ACM en overgestapt naar een andere club. Klantenservice aldaar is nog dommer als een geit. Waardeloos en vermijden deze club is mijn advies.

“Kijk verder, ze doen niet netjes zaken”

Door Jaap op 29 oktober 2024
score reviews 25 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Drie keer klacht ingediend en meerdere keren via de app contact gezocht om duidelijkheid te krijgen over mijn maandbedrag en waarom ze die willen verhogen. Nog steeds geen antwoord. De kers op de taart is de eindafrekening. De eindafrekenening en overzicht in de app sluiten niet op elkaar aan dus je moet alles zelf handmatig narekenen of het klopt. Kennelijk gaat de afrekening niet goed als je van een huis verhuisd zonder zonnepanelen naar een huis met zonnepanelen. Je ziet de panelen wel in de app maar kennelijk wordt dit niet verrekend in de app, dus dit geld houden ze zelf. Voor gebeld en kennelijk is dit bekend maar doen ze niets mee. Ze passen het nu aan en na 6 of 8 weken hoor ik iets van ze. Ik zou verder kijken voor energie want ze doen niet netjes zaken en proberen het geld te houden.