icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 28.21917808219178 van 100
73 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 28.493150684931507 van 100
Klantenservice
score reviews 26.301369863013697 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 31.232876712328768 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 26.84931506849315 van 100
73 reviews
Sorteer op

“Niet aan te raden Slechte klantenservice Komen afspraken niet na”

Door Misha op 13 november 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Overgang van contract op nieuw adres ging fout. Klantenservice ongemotiveerd en onbehulpzaam en kunnen simpele problemen niet voor je oplossen, leggen vervolgens de telefoon eenzijdig op. Meerdere terugbelverzoeken en beloftes door de klantenservice niet nagekomen.

“Ver vandaan blijven en niet mee in zee gaan.”

Door bozeklant op 30 oktober 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Een dikke verkeerde jaarafrekening bovenop een al veels te hoog maandelijks bedrag. Dit zijn boeven 1st class. Klacht ingediend bij ACM en overgestapt naar een andere club. Klantenservice aldaar is nog dommer als een geit. Waardeloos en vermijden deze club is mijn advies.

“Kijk verder, ze doen niet netjes zaken”

Door Jaap op 29 oktober 2024
score reviews 25 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Drie keer klacht ingediend en meerdere keren via de app contact gezocht om duidelijkheid te krijgen over mijn maandbedrag en waarom ze die willen verhogen. Nog steeds geen antwoord. De kers op de taart is de eindafrekening. De eindafrekenening en overzicht in de app sluiten niet op elkaar aan dus je moet alles zelf handmatig narekenen of het klopt. Kennelijk gaat de afrekening niet goed als je van een huis verhuisd zonder zonnepanelen naar een huis met zonnepanelen. Je ziet de panelen wel in de app maar kennelijk wordt dit niet verrekend in de app, dus dit geld houden ze zelf. Voor gebeld en kennelijk is dit bekend maar doen ze niets mee. Ze passen het nu aan en na 6 of 8 weken hoor ik iets van ze. Ik zou verder kijken voor energie want ze doen niet netjes zaken en proberen het geld te houden.

“Ongelooflijk schandalig!”

Door Lhm op 23 oktober 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Hoe Oxxio het overlijden van onze vader nóg moeilijker maakte: 17 maanden strijd en nog steeds geen oplossing Onze ervaring met Oxxio is ronduit frustrerend geweest. Na het overlijden van onze vader op 6 mei 2023 hebben wij als erven op 18 mei contact opgenomen met Oxxio om het adres te wijzigen. Helaas ging dit direct mis en bleef post naar het oude adres gestuurd worden. In november ontvingen we een incassobrief, wat volgens Oxxio een vergissing bleek te zijn en zou worden opgelost. Uiteindelijk, omdat het incassobedrijf niets van Oxxio hoorde, hebben wij zelf contact opgenomen om de situatie uit te leggen. Het incassobedrijf zette daarop de case on hold, maar dit was dus niet door Oxxio gedaan, ondanks dat zij dit hadden beloofd. In januari kregen we een jaarafrekening waarvan de meterstanden niet klopten. Na contact met Oxxio werd ons geadviseerd de jaaropgave in de wacht te zetten in verband met de verkoop van het huis. Ook werd ons aangeraden het maandbedrag te verlagen, omdat er niemand meer woonde. In juli, na de verkoop van het huis, gaven we de juiste meterstanden door via foto’s van de makelaar. Tot onze verbazing stuurde Oxxio daarna een jaarafrekening met veel te hoge meterstanden. Ondanks meerdere telefoontjes en beloftes, werd het probleem niet opgelost. We moesten wel drie keer bellen voor dezelfde kwestie. Pas in 2024 kregen we met veel moeite een herberekening, maar die van 2023 blijft nog steeds uit. Volgens de berekening zouden we nog zo'n €700 terug moeten krijgen na de herberekening van de jaarafrekening van 2023. Dat is tot nu toe nog steeds niet gebeurd, wat allesbehalve netjes is. Het aantal keren dat we hebben gebeld is inmiddels opgelopen tot 18, en we hebben zeven e-mails gestuurd, vaak zonder enige terugkoppeling. Belafspraken werden niet nagekomen en het correct registreren van adres- en telefoongegevens bleek telkens een probleem. We zijn nu 17 maanden verder en het probleem is nog steeds niet opgelost. Het voelt alsof we moeten bedelen voor een correcte afhandeling van zaken die na het overlijden van onze vader hadden moeten worden afgehandeld. Het is onbegrijpelijk dat dit zo lang moet duren en dat Oxxio zo onzorgvuldig omgaat met de situatie. Kortom, de service van Oxxio laat ernstig te wensen over.

“Erg onbetrouwbaar bedrijf. Foute meterstanden. Klantenservice niet bereikbaar, vreselijke chatbot”

Door Ron op 18 oktober 2024
score reviews 25 van 100
Informatievoorziening
score reviews 40 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Erg onbetrouwbaar bedrijf. Foute meterstanden. Klantenservice niet bereikbaar, vreselijke chatbot zo vervelend dat ik de ombudsman heb ingeschakeld en bijstand krijg tegen dit bedrijf dat inmens hoge facturen stuurt