icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 28.333333333333332 van 100
3 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100
Klantenservice
score reviews 26.666666666666668 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 26.666666666666668 van 100
3 reviews
Sorteer op

“niet mee in zee gaan”

Door Rene op 29 november 2024
score reviews 40 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 80 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 40 van 100

problemen met inloggen na bellen krijg ik mail om dit op te lossen probleem blijft kan wachtwoord wijzigen echter helpt niet steeds dezelfde fout dat wachtwoord niet juiste is. weer mailtje maar werkt weer niet waardeloze hulp niet mee in ze gaan zou ik zeggen gelukkig maar een jaar contract dus daarna snel wegwezen en nooit meer mee in zee gaan service is 0%

“Dubieuze financiële activiteiten”

Door Overstapper op 21 augustus 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Zodra je contract afloopt en deze niet voortzet, schrijven ze alsnog het termijnbedrag van de maand erop af. Met als antwoord dat dit “normaal” is. Dat is het niet, geen enkele andere energieleverancier doet dit. Bij de eindnota “vergeten” ze spontaan je loyaliteitsbonus mee te rekenen. Krijg je bij de eindnota geld terug van ze? Dan staat er alleen en dan ook echt alleen in de eindnota dat het 31 dagen duurt voor je deze terugbetaald krijgt. Als je verhaal haalt krijg je te horen dat dit in hun voorwaarden staat en je hiermee akkoord bent gegaan bij het aangaan van het contract. Zowel in hun algemene voorwaarden als hun “kwaliteitscriteria” waar in 12.3 naar wordt verwezen, staat er niks over vermeld. Dus er is niet voor getekend en ook niet mee akkoord gegaan: * Ze houden je te veel betaalde geld een maand vast, vergeten hierbij je loyaliteitsbonus, laten mensen met opzet een té hoge maandbedrag betalen die ze niet kunnen verlagen en laten je zelfs een maand extra betalen terwijl het contract al is stopgezet voor die maand. Hun financiële activiteiten zijn zeer dubieus te noemen.

“Teleurstellend”

Door Jeffrey op 16 augustus 2023
score reviews 25 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 40 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

De welkomstkorting bij Mega bestaat uit 2 tredes, omdat ik 20 m3 te weinig gas heb verbruikt krijg ik 300 euro korting in plaats van 600 euro. Dat ik 900kwh meer verbruikt had als benodigd word helaas niets mee gedaan. Bijzonder teleurstellend. Waar het hierbij dus gaat om 40 euro gas tegenover 400 euro stroom, zou je wel verwachten dat dit tegen elkaar weg gestreept wordt. Dit zou dus inhouden dat ik de laatste maand eigenlijk even de kachel vol aan had moeten zetten om het gasverbruik te halen. Dit is toch eigenlijk niet uit te leggen? Bewust energie verspillen en co2 uitstoten om een bepaalde korting te halen