icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 20.357142857142858 van 100
14 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100
Klantenservice
score reviews 20 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 21.428571428571427 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100
14 reviews
Sorteer op

“Er moet actie ondernomen worden tegen dit soort bedrijven .”

Door Spijker op 16 oktober 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Kikker heeft na overname van onze vorige energie maatschappij DGB de contracten overgenomen midden dit jaar . Zonder overleg verhoog met meer dan 80,00 per maand zonder overleg en daarna met 60,00 per maand . Heb hier meerdere mails achteraan gestuurd maar geen enkele reactie . Aantal keren met klantenservice gebeld met de belofte dat ik teruggebeld zou worden ook dit niet gebeurd .had voorstel gedaan om het te verrekenen met maandbedrag september maar ook daar geen antwoord over gehad . Heb uiteindelijk maandbedrag september teruggehaald en dan reageren ze wel opeens om het binnen aantal dagen te betalen . Ook hier weer mail achteraan gestuurd en geen reactie . Maar wel een aanmaning van € 40,00 ontvangen vorige week . Inmiddels zelf maar contact gezocht met ACM en Consumentenbond tis puur je reinste diefstal . Op deze site reageren ze wel had ik al gezien en aan de antwoorden van hun te zien liggen ze nergens wakker van .

“Wegblijven, zeer slecht!!!”

Door Peter op 25 september 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Slechte club, onbereikbaar, geen reactie op gefundeerde klachten en incassokosten terwijl we al waren overgestapt

“Onbetrouwbare onderneming!”

Door Benjamin op 19 september 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Kikkerenergie zegt een ict probleem te hebben.!?! Al meer dan een week! Dit leidt ertoe dat zij de eindafrekening niet kunnen afhandelen en de ruim € 500 , die zij mij zijn verschuldigd niet aan mij kunnen overmaken! Wees gewaarschuwd!

Door Margaret op 9 september 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Ook ik ben door Kikker overgenomen met een verhoogd maandbedrag .Ben toen overgestapt naar een ander energiebedrijf,per 1 september. _ Bericht van Kikker[8 aug],dat ze bericht hadden gekregen dat ik per 1sept naar ander energiebedrijf zou overstappen. _20 aug. bericht van Kikker dat ze 15 aug het maandbedrag niet af konden schrijven. Dat klopt,want ik had hun incasso in laten trekken,op advies van mijn huidige energieleveraar. _Vervolgens 28 aug. herinnering openstaande betaling. _5 september sommatie betaling ,met 40 euro verhoogd ivm met incassokosten!!!!! _ 6 aug. gebeld met klantenservice.Ik moest toch betalen,met het vooruitzicht dat ik het maandbedrag van september terug zou krijgen met de eindrekening.Gezegd,dat ik die 40 euro niet ga betalen. Dus Kikker Energie,hoe komt het ,dat jullie op 8 aug. al wisten ,dat ik per 1 sept geen klant meer bij jullie zou zijn en dan toch per 15 aug,alsnog vrolijk mij proberen te laten betalen voor de maand sept? Het aardige meisje vd klantenservice heeft nog met haar leidinggevende overlegd,maar helaas...Ik moest gewoon betalen! Ik zou het immers terug krijgen?? En als het zo is ,dat ik 15 aug nog Kikker klant was en jullie computen geeft deze rekeningen automatisch af,dan klopt er iets niet in jullie systeem.! Ik hoop dat hier iets aan gedaan wordt door de consumentenbond ,of andere organisatie.

Door Carijn op 20 augustus 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Na overname door Kikker van mijn contract bij DGB kreeg ik na een paar weken een mailtje van Kikker dat het beter was dat een andere energie leverancier ging zoeken omdat zij anders failliet zouden gaan. Zij willen dus af van klanten die nog een goedkoper ( vast contract) bij DGB hadden. Nu mijn overstap is geregeld krijg ik een mailtje van kikker dat ik misschien een boete krijg omdat ik ben overgestapt terwijl zij daar zelf om hebben gevraagd! Ook zijn zij niet bereikbaar als ik probeer te bellen! Zo ga je toch niet met klanten om!!!