icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 24.848484848484848 van 100
33 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 27.272727272727273 van 100
Klantenservice
score reviews 21.21212121212121 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 29.696969696969695 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 21.21212121212121 van 100
33 reviews
Sorteer op

“Ze luisteren niet naar de klant en maken fouten.”

Door Leeuwin op 23 december 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Ik snap echt niet waarvoor de reviews zo hoog zijn. Ik ben jaren lang klant geweest bij innova. En ze reageren erg traag op je mails. Ik had ze een mail gestuurd waar ik pas na 7 weken een reactie op heb gekregen. Ik heb zelfs hierover gebeld met ene Achmet van de klantenservice. Ik ben onbehoorlijk te woord gestaan door hem en ze hebben mij naar een incasso doorgestuurd. Dit terwijl er sommige facturen die als onbetaald staan vermeld wel betaald zijn. Ze denken niet mee voor het maken van een oplossing. Ze hebben mij zelfs een eindafrekening gegeven waarbij ik meer als € 300 moet terug betalen. Zonder dat er duidelijk gespecificeerd wordt waarop dit is gebaseerd. Vragen die je daarop stelt worden niet beantwoord. Ik heb hiervan nooit een specificatie ontvangen.

“Zoek wat anders.”

Door jan op 25 november 2024
score reviews 25 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Eerst 10 weken op eindafrekening moeten wachten en 10,5 MAANDEN later een correctiefactuur vanwege naar hun zeggen te weinig in rekening gebrachte netwerkkosten. Op de eindafrekening waren deze kosten al hoger dan de afgesproken begroting op de offerte en moest ik dus nog meer betalen. Ik raad deze leverancier ter strengste af mede gezien de zeer late reacties op correspondenties ( 6 weken wachten op vragen e-mail vinden zij kennelijk normaal )

“Waardeloos bedrijf.”

Door fran op 25 november 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Ze houden zich totaal niet aan gemaakte contactuele afspraken.

Door Jt op 5 november 2024
score reviews 20 van 100

Zit in Essent,kreeg ineens een email dat mijn contract was opgezegd door een andere leverancier, ik was helemaal perplex ik heb niks opgegd en zeker niet bij Essent,bleek om innova energie te gaan,mijn zogenaamd mijn nieuwe leverancier, heb gebeld daar heen en die wisten van niks,Essent gebeld,die heeft ook gebeld,en het klopte,zit straks bij innova energie,kon niks aan gedaan worden,het enige wat ik kan doen naar de geschillencommissie bellen voor fraude van dit bedrijf,is niet gebeld of zijn niet aan de deur geweest

Door Wendy op 29 oktober 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Zie net het bericht van Rob. Hier hetzelfde verhaal. Krijg een mail met oeps foutje en ze schrijven het gelijk van de rekening. Ik kan uit zowel mijn jaarafrekening als correctiefactuur niet opmaken dat ik te weinig heb betaald. Ik heb de incasso dus terug geboekt en een aantal kritische vragen gesteld. Krijg gewoon geen reactie... 6 mails en 3 weken later ineens wel, maar nog geen fatsoenlijk antwoord. Ze blijven wel aanmaningen sturen daarvoor weten ze mij wel te vinden, maar normaal antwoord geven is blijkbaar erg moeilijk.