icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 25.166666666666668 van 100
30 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 28 van 100
Klantenservice
score reviews 21.333333333333332 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 30 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 21.333333333333332 van 100
30 reviews
Sorteer op
Door Jt op 5 november 2024
score reviews 20 van 100

Zit in Essent,kreeg ineens een email dat mijn contract was opgezegd door een andere leverancier, ik was helemaal perplex ik heb niks opgegd en zeker niet bij Essent,bleek om innova energie te gaan,mijn zogenaamd mijn nieuwe leverancier, heb gebeld daar heen en die wisten van niks,Essent gebeld,die heeft ook gebeld,en het klopte,zit straks bij innova energie,kon niks aan gedaan worden,het enige wat ik kan doen naar de geschillencommissie bellen voor fraude van dit bedrijf,is niet gebeld of zijn niet aan de deur geweest

Door Wendy op 29 oktober 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Zie net het bericht van Rob. Hier hetzelfde verhaal. Krijg een mail met oeps foutje en ze schrijven het gelijk van de rekening. Ik kan uit zowel mijn jaarafrekening als correctiefactuur niet opmaken dat ik te weinig heb betaald. Ik heb de incasso dus terug geboekt en een aantal kritische vragen gesteld. Krijg gewoon geen reactie... 6 mails en 3 weken later ineens wel, maar nog geen fatsoenlijk antwoord. Ze blijven wel aanmaningen sturen daarvoor weten ze mij wel te vinden, maar normaal antwoord geven is blijkbaar erg moeilijk.

“Een fout maken dat kan, maar licht dat dan toe en reageer na de eerste mail.”

Door Rob op 21 oktober 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Plots geconfronteerd met een aanvullende factuur van ruim € 500,00 betreffende netbeheerkosten. Innova heeft ruim een jaar lang (naar haar zeggen) te lage netwerkkosten gerekend. en brengt dit nu, plomp verloren, zonder enige vorm van excuses of toelichting in rekening. Pas na de 5e mail met verzoek om een toelichting wordt er gereageerd: zij hebben ruim 40% gedurende een jaar lang te weinig berekent. Of ik even wil schokken?

“Door contact en alle toezeggingen ben ik nog steeds 1200 euro armer door jullie smerige verkoper”

Door Mathieu op 3 oktober 2024
score reviews 20 van 100

Ben belazerd door een verkoper die vertelde dat ik contract vrij zou zijn geloofde hem ook al zei ik heb Gulf maar hij beweerde dat er niks op mijn naam stond geloofde hem maar na een jaar welkom bij Gulf heeft me 1200 euro gekost door deze smerige verkoper van innova energie op kantoor geweest 2 meiden gesproken maar valse beloftes en toezeggingen smerig gewoon jammer dat dit bedrijf met alle bewijzen deze verkoper de bonus toe geeft daar gaat het om geld ik ben voor 1200 euro het schip in gegaan door liegen bedank innova

“Als iemand voor Innova kiest lees het contact goed”

Door Cor op 27 september 2024
score reviews 40 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 60 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 60 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Via Price wise aangemeld met een cash back van 480 euro. Op het contract was 435 gezet dus minder. Hierover gebeld en dit wordt niet veranderd gezien mij verbruik. Als ik vandaag kijk met de door mij ingeschatte meterstanden wordt zelfs 485 euro toegezegd. Onbetrouwbaar, zit gelukkig nog in de bedenktijd. Opgezegd.