icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 32.672413793103445 van 100
58 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 33.793103448275865 van 100
Klantenservice
score reviews 30.344827586206897 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 35.51724137931034 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 31.03448275862069 van 100
58 reviews
Sorteer op

“Greenchoice = Geenkeus”

Door Wim op 19 november 2024
score reviews 25 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Vorig jaar april, op advies van Geenkeus contractverlenging gehad, jaarnota komt in november. In deze nota wordt niet gesaldeerd volgens regel verbruik-leveren=netto verbruik. Nee zegt Geenkeus: wij hanteren een gewogen gemiddelde omdat ik tijdens looptijd van jaarnota een nieuw contract ben aangegaan. Als consument wordt zo een jaarnota er niet echt overzichtelijker op. Kortom, de zakkenvullers laten me bijbetalen. Zelfs nadat ik op hun advies drie maanden geleden het termijnbedrag hebt verhoogd om maar niet te hoeven bijbetalen. Gelukkig kan ik per april overstappen, want Greenchoice is voor mij Geenkeus.

Door prosumer op 12 november 2024
score reviews 55 van 100
Informatievoorziening
score reviews 80 van 100

Klantenservice
score reviews 40 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 80 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Bij een meterwissel wordt saldering niet direct goed uitgevoerd. Pas na maanden aandringen, inclusief een volledige cijfermatige toelichting, wordt het hersteld.

“Ik raad GreenChoice af”

Door An op 11 november 2024
score reviews 30 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 40 van 100

Nadat je klant bent geworden, houdt het wel zo ongeveer op met de service. Klantenservice is telefonisch vrijwel onbereikbaar, je wordt in de wachtstand geplaatst. Heb ze telefonisch na meerdere keren nog niet kunnen bereiken, na een half uur maar opgegeven. Op mails reageren ze laat en onvolledig. Een fout in een contract kan niet worden aangepast. Spijt dat ik ben overgestapt. Niet dat de andere leverancier je-van-het was, maar toch.

Door Rinie op 23 oktober 2024
score reviews 30 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 60 van 100

Deze energie leverancier hanteert alleen cashback bij nieuwe klanten, bestaande klanten krijgen niets. Onbegrijpelijk voor mij, daarom ga ik weg bij Greenchoice.

“Laaie lichters maar zijn ze allemaal de leveranciers”

Door Porsche techart op 19 september 2024
score reviews 20 van 100

Het is niet alleen creenchoce het zijn allemaal laaie lichters je moet voor je zonen panelen gaan betalen maar ze bevelen en verkopen ze wel en natuurlijk slim spel spellen jij betaald voor je terug leveren zij verkopen het verdienen nog een keer geld aan en zij hoeven niet te investeren ik geef tegen woordig stoom weg mensen kunnen gratis hun auto laden ik ben van mijn stroom af en hoef niks te betalen en zo loop greenchoice de winst mis en die wagens die gratis geladen zijn lopen zij ook mis ik raad aan de extra stoom niet voor te betalen maar ook weg te geven cabel naar u buren en geef het maar weg desnoods beter dan voor te betalen en dan hebben zij er ook niks aan