icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 32.672413793103445 van 100
58 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 33.793103448275865 van 100
Klantenservice
score reviews 30.344827586206897 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 35.51724137931034 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 31.03448275862069 van 100
58 reviews
Sorteer op
Door Olivier op 19 december 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Traag, na opzeggen blijven ze me al 2 jaar lang maandelijkse en soms dagelijks bellen. Ondanks aan te geven dat ik uit systeem wil. Dikke afrader

Door A.A. op 16 december 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Bellen dagelijks op rare tijden Elk jaar proberen ze een prijs verlaging aan te bieden. Elk jaar proven ze je meer te laten betalen, wanneer je aangeeft dat het bedrag wat Greenchoise als ‘verlaagd tarief’ probeert te verkopen niet klopt hangen ze direct op.

“Greenchoice = Geenkeus”

Door Wim op 19 november 2024
score reviews 25 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Vorig jaar april, op advies van Geenkeus contractverlenging gehad, jaarnota komt in november. In deze nota wordt niet gesaldeerd volgens regel verbruik-leveren=netto verbruik. Nee zegt Geenkeus: wij hanteren een gewogen gemiddelde omdat ik tijdens looptijd van jaarnota een nieuw contract ben aangegaan. Als consument wordt zo een jaarnota er niet echt overzichtelijker op. Kortom, de zakkenvullers laten me bijbetalen. Zelfs nadat ik op hun advies drie maanden geleden het termijnbedrag hebt verhoogd om maar niet te hoeven bijbetalen. Gelukkig kan ik per april overstappen, want Greenchoice is voor mij Geenkeus.

Door prosumer op 12 november 2024
score reviews 55 van 100
Informatievoorziening
score reviews 80 van 100

Klantenservice
score reviews 40 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 80 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Bij een meterwissel wordt saldering niet direct goed uitgevoerd. Pas na maanden aandringen, inclusief een volledige cijfermatige toelichting, wordt het hersteld.

“Ik raad GreenChoice af”

Door An op 11 november 2024
score reviews 30 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 40 van 100

Nadat je klant bent geworden, houdt het wel zo ongeveer op met de service. Klantenservice is telefonisch vrijwel onbereikbaar, je wordt in de wachtstand geplaatst. Heb ze telefonisch na meerdere keren nog niet kunnen bereiken, na een half uur maar opgegeven. Op mails reageren ze laat en onvolledig. Een fout in een contract kan niet worden aangepast. Spijt dat ik ben overgestapt. Niet dat de andere leverancier je-van-het was, maar toch.