Traag, na opzeggen blijven ze me al 2 jaar lang maandelijkse en soms dagelijks bellen. Ondanks aan te geven dat ik uit systeem wil. Dikke afrader
Reviews van energieleverancier Greenchoice
Greenchoice energieleverancierBellen dagelijks op rare tijden Elk jaar proberen ze een prijs verlaging aan te bieden. Elk jaar proven ze je meer te laten betalen, wanneer je aangeeft dat het bedrag wat Greenchoise als ‘verlaagd tarief’ probeert te verkopen niet klopt hangen ze direct op.
“Greenchoice = Geenkeus”
Door Wim op 19 november 2024Vorig jaar april, op advies van Geenkeus contractverlenging gehad, jaarnota komt in november. In deze nota wordt niet gesaldeerd volgens regel verbruik-leveren=netto verbruik. Nee zegt Geenkeus: wij hanteren een gewogen gemiddelde omdat ik tijdens looptijd van jaarnota een nieuw contract ben aangegaan. Als consument wordt zo een jaarnota er niet echt overzichtelijker op. Kortom, de zakkenvullers laten me bijbetalen. Zelfs nadat ik op hun advies drie maanden geleden het termijnbedrag hebt verhoogd om maar niet te hoeven bijbetalen. Gelukkig kan ik per april overstappen, want Greenchoice is voor mij Geenkeus.
Bij een meterwissel wordt saldering niet direct goed uitgevoerd. Pas na maanden aandringen, inclusief een volledige cijfermatige toelichting, wordt het hersteld.
“Ik raad GreenChoice af”
Door An op 11 november 2024Nadat je klant bent geworden, houdt het wel zo ongeveer op met de service. Klantenservice is telefonisch vrijwel onbereikbaar, je wordt in de wachtstand geplaatst. Heb ze telefonisch na meerdere keren nog niet kunnen bereiken, na een half uur maar opgegeven. Op mails reageren ze laat en onvolledig. Een fout in een contract kan niet worden aangepast. Spijt dat ik ben overgestapt. Niet dat de andere leverancier je-van-het was, maar toch.