Alle slechtste bedrijf ooit. Heel laat reageren op mails, maar facturen of aanmaningen worden direct gestuurd. Telefonisch slechte klantenservice. Ik ben overgestapt en wil nooit meer van hun horen. Ze horen trouwens bij Innova Energie.
Reviews van energieleverancier Gewoon Energie
Gewoon Energie energieleverancier“Niet via online bankieren overmaken want ze zeggen dat je gewoon niet betaald hebt”
Door Ri op 13 november 2024Nu al meer dan 3 weken aan het bewijzen dat ik de maandtermijn heb voldaan. Via internet bankieren overgemaakt maar Gewoon Energie blijft vertellen dat ze niks hebben ontvangen en of ik nog even wil betalen. Heb alle bewijzen naar ze gemaild maar zonder resultaat. Ze blijven zeggen dat de termijnfactuur niet is betaald en dringend moet betalen. Aanmaning alles al ontvangen maar even goed uitzoeken is er niet bij, krijg alleen maar antwoorden die ze op hun scherm zien en dat het door wordt gezet naar de afdeling debiteuren. Factuur en klantnummer is de omschrijving maar even goed nakijken is teveel gevraagd.
“Nooit met gewoon energie in zee gaan”
Door Anoniem op 7 november 2024Ik heb op 21-12-2023 een herroepingsformulier in gevuld en op de post gedaan. Ik heb van de herroepingsformulier een kopie gemaakt. Ik wou niet naar gewoon energie. Gewoon energie heeft gewoon alles door laten gaan. Gewoon energie zij dat ze geen herroepingsformulier had binnen gekregen via de post en mijn kopie was niet geldig volgens hun. Ik was wel al over gestapt. Ik kreeg een overstap boete van meer dan 785, euro. Op de eind afrekenen hadden ze de maand september bij gerekend wijl ik geen stroom en gas bij hun had. United consumers heeft mij terug gezet. Naar gewoon energie. Dus ik kreeg een aanmaning van gewoon energie over september. Gewoon energie zei technische gezien was ik niet weg geweest dus ik moet gewoon betalen. Heel vreemd technische gezien hadden zij op 21-12-2023 mijn contract moeten annuleren maar dat pas hun niet in hun straatje. Vreemd bedrijf die hun eigen regels hebben. Zo gauw ik kan overstappen ga ik doen dan naar een boete. Deze bedrijf is onbetrouwbaar
“Waardeloos bedrijf”
Door J. Kamminga op 16 oktober 2024Na bijna een jaar na einde energiecontract nog een naheffing van de door hun fout te weinig betaalde netwerkkosten. Of ik nog even €111,- wil betalen. Op de mail om een specificatie van de extra kosten wordt niet gereageerd. Zeer onbeschofte manier van omgaan met klanten. Heb betaald maar voor mij nooit weer Gewoonenergie!
Was 15 dagen klant met een laag verbruikt, moest een bedrag van bijna 1400 euro betalen toen ik mijn contract stop zetten. Dus wees gewaarschuwd voor dit bedrijf de eindafrekening klopte van geen kant er wordt met natte vingers een rekening gemaak die ik zelfs aan essent heb vóór gelegd en zei zelf zich afvroegen hoe deze rekening tot stand kwam???? Dus gaan niet met gewoon energie in zee.......