Totaalscore
- Informatievoorziening
- Klantenservice
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Financiële afhandeling
Bert
5 juni 2024Ook gebeld door hun ze deden zich voor als mijn oude leverancier maar bleek gewoon energie te zijn. Weer ingetrapt bij de Hem, deden zich voor als gewoon energie, gelukkig is Hem nu gestraft. Gisteren werd ik gebeld door Gewoon energie als ik weer bij hun kom moet ik € 800 euro verloren verbruik en een boet van 1000 euro betalen. Zie vele klachten van gewoon energie !! Ben helemaal niet vriendelijk toe gesproken Das toch niet normaal.
Zwerver
21 mei 2024Ik zat bij de hem energie en ik ben daar weg gegaan wegens slechte behandeling ik was waan het zoeken en kom bij Engie energie daar kreeg ik een jaar contact maar nu komt het ik betaalde 60euro per maand tot ik een bericht kreeg van gewoon energie dat ik me aangemeld bij hun en ik zei ik heb me af gemeld of wel geannuleerd nee was het antwoord ik was twee dagen te laat komt omdat ik ziek was 39 graden. koorts maar ze blijven onbeschoft doordrukken ik kreeg een rekening via de mail een bedrag van 360.93 terwijl ze ook nog eens alles bij Engie hadden stop gezet en nu zit ik dus zonder gas en elektra heb nu nog stroom en gas maar weet niet voor hoelang dit door dat ik niet bij gewoon wil zitten maar een betrouwbaar energieleverancier wil hebben
Evelyne
17 mei 2024Een slecht bedrijf. Geeft geen antwoord op mail. Vaker niet te bereiken dan wel. Hebben telefoon op bandje staan tijdens openingstijden.
Kees
3 mei 2024Mijn schoonzus , wiens man pas is overleden en alles regelde , werd gebeld door wat ze dacht haar eigen energiebedrijf , maar Gewoon Energie was , die zeiden dat greenchoice , waar ze klant was , zou stoppen en dat ze haar een goedkoper aanbod konden doen . Zij begreep het niet zo goed en weet niet precies meer wat ze heeft gezegt. Enkele weken later krijgt bericht dat ze is overgestapt naar Gewoon Energie en krijgt vervolgens een afrekening van Greenchoise met daarop een bedrag van 960,- € voor contractbreuk , wat nog anderhalf jaar door zou lopen . Daar wist zij allemaal niks van , dat snapt zij niet. Dus nu zijn we bezig om dit allemaal weer terug te draaien , maar GewoonEnergie reageert nergens op. Dus nu gaan we de gerechterlijke procedure in
Ton
30 april 2024Ben ook door een telefonische verkoper met een geweldig verhaal bij Gewoon Energie als energieleverancier binnen gehaald, stuurde na de acceptatie direct een bericht dat ik niet wilde overstappen. Maar te laat bleek later , erg jammer dat het zo gaat.