“Slechte informatie voorziening, staat nergens op hun site”
Door M op 16 december 2024Er is een asbest vrij verklaring nodig voor een gedeelte van je zolder, heb je deze niet komen ze niet meer voor onderhouds storingen
Er is een asbest vrij verklaring nodig voor een gedeelte van je zolder, heb je deze niet komen ze niet meer voor onderhouds storingen
Wat een verschrikkelijk bedrijf. Ik raad niemand aan hier een contract af te sluiten. Na ons gas contract te hebben afgesloten kwamen we er vervolgens achter dat ze deze niet hadden stopgezet. Nadat we voor stroom over waren gestapt kwamen we hier plotseling achter. Vervolgens heeft het nog zo'n 5 telefoontjes van totaal 10 uur moeten duren om het voor elkaar te krijgen ons gas contract af te sluiten. Voordat we overstapten konden we al niet in de app komen en hebben we continue met de klantenservice aan de telefoon gehangen om problemen op te lossen. Vervolgens krijgen we geen reactie meer en mogen we alle vaste lasten gewoon nog even betalen. Geloof me... denk goed na en kies voor een ander bedrijf.
Let op! Klanten van Eneco: Heb je tegoed bij Eneco? Vergeet het maar, je krijgt het niet zomaar terug. Dubbel betaald? Ook dan kun je fluiten naar je geld. Ik deel dit uit eigen ervaring: ik ben al een maand bezig en heb nog steeds mijn geld niet terug. Sterker nog, ik ontdekte dat ik nog meer tegoed heb bij hen. Mensen in Nederland, wees gewaarschuwd! ??
Tot heden worden alle afspraken netjes nagekomen. Vandaag werd ik prima en snel geholpen door de medewerker van de klantenservice. Medewerker nam alle tijd om mijn vraag te voorzien van een goed antwoord over de inkoopvergoeding, Deze krijg je gewoon terug binnen de salderingsregeling. Top gedaan.
Wat een waardeloze service heeft dit bedrijf je mag wel betalen voor Toon en daar blijft het dan ook bij, adequaat storingen verhelpen kunnen ze niet. Blijf maar lekker in de kou zitten waarde klant, leuk dat wij uw leverancier mogen zijn, wel op tijd betalen anders gaan wij balen geachte klant!