icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 25.238095238095237 van 100
126 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 24.126984126984127 van 100
Klantenservice
score reviews 23.174603174603174 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 26.50793650793651 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 27.142857142857142 van 100
126 reviews
Sorteer op

“Prima en snel geholpen door Marianne van de klantenservice.”

Door Ger1958 op 21 november 2024
score reviews 100 van 100
Informatievoorziening
score reviews 100 van 100

Klantenservice
score reviews 100 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 100 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 100 van 100

Tot heden worden alle afspraken netjes nagekomen. Vandaag werd ik prima en snel geholpen door de medewerker van de klantenservice. Medewerker nam alle tijd om mijn vraag te voorzien van een goed antwoord over de inkoopvergoeding, Deze krijg je gewoon terug binnen de salderingsregeling. Top gedaan.

Door Ontevreden klant op 11 november 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Wat een waardeloze service heeft dit bedrijf je mag wel betalen voor Toon en daar blijft het dan ook bij, adequaat storingen verhelpen kunnen ze niet. Blijf maar lekker in de kou zitten waarde klant, leuk dat wij uw leverancier mogen zijn, wel op tijd betalen anders gaan wij balen geachte klant!

“waardeloze organisatie met niet adequate klantenservice”

Door wim op 7 november 2024
score reviews 20 van 100

Bij onze verhuizing zouden we eneco mee verhuizen , dit ging volledig mis, adreswijzigingen werden niet goed door gevoerd , er werden contracten opgezegd om ze vervolgens te verlengen, de toon werd verkeerd aangesloten waardoor we 9 dagen zonder verwarming zaten, monteurs werden naar het verkeerde adres gestuurd, duurde 6 weken voordat het oude adres verwijderd is, kortom alles ging mis klachten ingediend in in eerste instantie niet terug gebeld, na weken zouden we een compensatie krijgen is nu na 2 weken nog niet voldaan reageren nergens op we hebben zeker 10 uur aan de lijn gezeten in totaal om alles goed te krijgen niemand snapte hoe het kon , kortom ellende geen adequate reactie van klantenservice iedere keer een ander verhaal kortom waardeloze organisatie

“Ronduit slechte service en voorschot calculator”

Door ontevreden klant op 29 oktober 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

De voorschotcalculator is niets waard van zodra je zonnepanelen hebt. Ik ben verschillende jaren klant geweest bij Eneco maar van zodra ik zonnepanelen had liep het mis. Ik voerde maandelijks mijn verbruik in en er werd door hun systemen een voorschot voorgesteld. Dit was heel laag in vergelijking met vroeger maar dacht dat het door de zonnepanelen kwam. Ik heb zelfs nog gebeld om te vragen of het wel juist was. De medewerker verzekerde me dat het juist was en dat, indien ze zouden merken dat mijn voorschot onvoldoende zou zijn, ik wel bericht zou krijgen met de vraag om mijn voorschot aan te passen. Ik heb nooit bericht gekregen maar wel een torenhoge eindafrekening. Ik ben zeker ontevreden en zal zeer snel mijn contract stopzetten. Als je dan info vraagt, sturen ze je een standaardmailtje met het advies om regelmatig je tellerstanden toe te voegen. Het is echt heel klantonvriendelijk!

“Blijf er weg of ze plunderen je van kop tot teen”

Door Isabelle op 18 oktober 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Medewerkers hebben geen kennis van zaken. Foutief slotfactuur opgestuurd gekregen. Eneco zette het factuur on-hold. Ipv het op te lossen en een correct factuur te bezorgen, sturen ze een incasso bureau. Wij gaan verdere stappen nemen