icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 25 van 100
4 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100
Klantenservice
score reviews 25 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 25 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 30 van 100
4 reviews
Sorteer op

“Verschrikkelijk”

Door Lot op 24 oktober 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Verschrikkelijke partij. Ik heb mijn contract opgezegd op mijn oude adres (tevens wel een contract met hen op mijn nieuwe adres, wat ik zsm ga opzeggen). De opzegging is bevestifd maar ze hebben zelf opnieuw op mijn oude adres het contract opnieuw gestart en achtervolgen me nu al 2 maanden met dagelijkse aanmanings mails. Terwijl ze hun fout toegeven en ‘er een oplossing zal komen’, die al 2 maanden niet komt. 30 mails en 2 uur klantenservice verder nog steeds geen oplossing.

“Oneerlijke Handelspraktijken ”

Door Duncan op 25 juli 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

De eerste week hebben ze twee maanden in 1 keer afgeschreven. Dat geeft duidelijk aan dat ze helemaal niet het verbruik heeft gemeten op de smart meter, maar gewoon twee maand bedragen ontvreemd. Als je daarover met hun spreekt gaat het over een borg die ver-rekent zou worden en dat is tot op heden nog steeds niet gebeurd. Diefstal dus! Dus is er een maand aan borg ontvreemd. Easy energie heeft geen controle over wanneer ze de rekeningen afschrijft, ze veranderd de datum van betaling te pas en te on pas. De klanten ”service” is zeer onbeschoft en mist sociale vaardigheden dit blijkt uit emotionele onvolwassen gedrag hoe er op klanten gereageerd word. Klanten beledigen en bedreigen, het dieptepunt is bereikt. Het zoveelste energie bedrijf die klanten benadeeld en klanten behandeld als stuk vuil.

“0,0 op schaal van 10 voor Easy Energy. Ik zou me NOOIT bij Easy Energy of Nieuwe Stroom aansluiten.”

Door Grace op 17 april 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Volstrekt ondermaatse klantenservice met de attitude en praktijken van botte boerin van boerenmarkt-in-Casablanca: 5 weken geleden heb ik telefonisch om een betalingsregeling gevraagd m.b.t. 2 ! maanden (totaal ca.€120). Geen enkele follow-up, in plaats daarvan een brief van Enexis met de mededeling dat “Easy Energy heeft medegedeeld uw contract te beëindigen”. Opnieuw gemaild en gebeld met Easy Energy. Opnieuw geen enkele follow-up. Geen enkele verontschuldiging vanuit Easy Energy voor de door hun gemaakte fouten en nalatigheden. I.p.v. daarvan op de meest asociale onvriendelijke manier, i.e. “mes op de keel”, nl.: je betaalt maar eerst 1 maand en na de betaling kunnen we een betalingsregeling maken voor de andere maand. Nogmaals: dat is een volstrekt ongebruikelijke gang van zaken t.o.v. de consument in Nederland, m.a.w. zo gedraagt zich een botte boerin van boeren-markt-in-Casablanca. Ook opnieuw aan de telefoon grote mond en geen gelegenheid om uit te praten: blijkbaar krijgen de medewerkers van Easy Energy dit soort interne instructies over hoe de klanten dienen behandeld worden. Conclusie: 0,0 op schaal van 10 voor Easy Energy!

“Onduidelijke prijsstellingen”

Door schipper op 9 april 2024
score reviews 40 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 40 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 60 van 100

Easy Energy is een firma die zegt : rechtstreeks in te kopen op de beurs, zodat je bij Easy Energy het goedkoopste van alle energie-.leveranciers uit bent, waarover ik mijn twijfels heb. De informatie-voorziening is daarbij uitermate gecompliceerd. Ingewikkele tarieven etc. Graag ontvang ik een advies welke leverancier het voordeligst is en of ik een variabel of vast contract moet nemen.