icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 25.33783783783784 van 100
74 reviewsSchrijf een review
Informatievoorziening
score reviews 24.864864864864863 van 100
Klantenservice
score reviews 21.62162162162162 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 32.7027027027027 van 100
Financiële afhandeling
score reviews 22.16216216216216 van 100
74 reviews
Sorteer op

“TRAP NIET IN DEZE WAARDELOZE MAATSCHAPPIJ”

Door BOB op 7 november 2024
score reviews 25 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

slechter dan slecht app werkt bijna nooit door een storing inzicht werkt niet door storing (al maanden ) verbruik klopt niet zelf meterstanden elke maand op genomen komt niet overeen !!!!! klaten service niet te berijken wegens een storing al 4 maanden chact bot reageert niet en ga zo maar door dit is de slechtste leverancier die ik im 40 jaar heb gehad en de prijs id niet budged leg gewoon net als elke aanbieder TRAP NIET IN DEZE WAARDELOZE MAATSCHAPPIJ

“Slecht.”

Door Tim op 5 november 2024
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Deze review hebben jullie verdiend: - Mijn zonnepanelen aan laten leggen. - Door fout niet aangemeld bij budget energie. - Aan de bel getrokken- Einde jaar door budget energie beloofd door tweede lijn dat het opgelost zou worden- zu her. - Steeds contact opgenomen maar nooit wat gehoord of weer met x weken hersteld. - Einde jaar nee we kunnen helaas voor ruw doen uw zonnepanelen zijn einde jaar pas aangemeld (DUH!!!! dat was juist de aanleiding van de aanvraag om er naar te kijken!!!) - Nu kosten betalen voor teruglevering omdat 2 jaar in 1 jaar valt. En dan meer kosten voor teruglevering dus meer betalen ipv minder. Mooi niet. Daag maar voor de rechter - ik denk wel dat ik win!!

“Kwaliteit uitermate teleurstellend. Maar als je voor budget kiest, moet je misschien ook niks willen”

Door Cornelis op 29 oktober 2024
score reviews 30 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 40 van 100

In de budgetenergie app is het niet mogelijk om het verbruik van de laatste maand te bekijken. Volgens de app werkt dat nog niet, maar komt later vandaag. En dat zeggen ze al drie maanden. Bij de helprobot moet je gewoon steeds ik wil een medewerker spreken intypen tot ze je doorverbinden met een mw, want die robot weet niks. En als je dan een reactie krijgt van de klantenservice, vragen ze je dingen op te sturen die ik al verstuurd heb, en geven ze een noreply mailadres waar je op kunt antwoorden. Ik vind de kwaliteit uitermate teleurstellend.

“WAARDELOOS”

Door Anna op 22 oktober 2024
score reviews 35 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 80 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Heb nog nooit zo lang hoeven wachten!!! Mail wordt niet beantwoord. Wachttijd aan de telefoon is min. 1 uur. en chatten is helemaal een hel! Als je al door die kl*te chatbot heen komt dan kun je eindeloos blijven wachten, na 1 uur heb ik het maar opgegeven. En ook heel bijzonder, met chatten kan je ineens van nummer 2 naar nummer 3 in de wachtrij gaan, heel vreemd. WAARDELOZE KLANTENSERVICE

Door Monique op 21 oktober 2024
score reviews 35 van 100
Informatievoorziening
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 80 van 100

Financiële afhandeling
score reviews 20 van 100

Hun maken gewoon veel fouten en ik kan er iedere keer voor betalen