icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van energieleverancier Budget Energie


Budget Energie energieleverancier

Totaalscore

71 reviews
  • Informatievoorziening
  • Klantenservice
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Financiële afhandeling
71 reviews

Tim

18 juli 2024

De nota van Budget energie klopte niet. Ik heb dit bij hen aangegeven en zij hebben hierbij aangegeven 6-8 weken de tijd te nemen om dit uit te zoeken. Buiten het feit dat dit al een enorm lange periode is, is het ze nog niet gelukt om antwoord te geven. Sterker nog, nu 14 weken later heb ik nog steeds geen antwoord. Na 5x inmiddels gebeld te hebben, gaan ze er nu net mee beginnen en vragen ze een formulier uit. Deze heb ik ingevuld en opnieuw geen gehoor. Concluderend; Een erg onprofessionele klantenservice waar je niet op aan kan, indien er iets fout gaat. Ook weergeeft de budget energie app geen inzicht in je verbruik op dagbasis. Zodra er niks aan de hand is, kan je met deze leverancier uit de voeten, maar zodra er iets mankeert, mag je hopen op dat je ooit je geld nog terugziet.


Ya

29 mei 2024

Budget Energie afd.incasso sturen dreigmails door aanhoudende fouten bij hun incasso afd. Er worden al jaren fouten gemaakt bij de afdeling incasso die stelselmatig worden ontkend. Terwijl ze al je gegevens al hebben! Hoe erg dit ook zal worden ontkend dit is 100% een verdienmodel waar onderzoek tv programma’s binnen de media mee aan de slag moeten om dit systematisch onrecht door Budget Energie te exposen. Mensen die wij kennen hebben o.a. het noodfonds toegekend gekregen. Maar Budget Energie die via het noodfonds dus al geld krijgt en juiste info hierover nooit heeft gemaild dat even terzijde. Budget Energie blijft vasthouden aan oude factuur bedrag die allemaal waren betaald waarbij hun zeggen dat de fout bij de personen ligt. Wat je daarna ook zegt hunnie hebben altijd gelijk en niets dat door hun serieus wordt genomen. Het komt er opneer dat er bij hun altijd fouten worden gemaakt om de paar maanden weer en ze nooit op hun woord kan vertrouwen..

En in geval van noodfonds waar ze dubbel op verdienen je dan beter het oude bedrag kon blijven betalen/voldoen omdat er bij hun altijd anders van alles fout gaat. Bij hun zal waarlijk nooit niets zal automatisch goed lopen. Gezien ze bewust fouten maken in het systeem om dreigende energie-terror-terreur afsluit berichten kunnen sturen om mensen bang te maken dmv dreigingen om mensen van de wal in de sloot te helpen. Om de paar maanden is er iets altijd afkomstig van de afdeling incasso. Opdoeken die handel! Ze zijn niet anders dan de belastingdienst, budget energie doet massaal aan systematisch onrecht en de klant is altijd fout. Mensen op kosten jagen, waardeloos systeem waar ze blind in geloven en mensen door fouten van hun op kosten jagen dingen anders berekenen, verekenen en dit alles in beginsel doordat ze zaken niet automatisch goed laten lopen om zo op simpele clienten/burgers massaal meer geld te kunnen verdienen! Nogmaals nooit en dan ook nooit mee in zee gaan nooit zeggen de mensen in de omgeving die wij allemaal massaal hebben mogen/weten te spreken.

Lees meer Lees minder

Wubbo

17 mei 2024

Kijk je jaarafrekening goed na. Ik heb een vast contract gehad de afgelopen 3 jaar, maar na de eerste afrekening zijn ze de teruglevering anders (in mijn nadeel) gaan berekenen. Eerst werd de teruggeleverde stroom netjes tegen normaal en daltarief berekend. Nu gooien ze alles op een hoop en passen ze een willekeurig tarief toe (niet niet tarief van mijn contract). Ik heb bijna 3 kwartier met ze aan de lijn gezeten, maar ze doen alsof ze mij niet snappen. Misschien komt de consumentenbond dit vaker tegen, want ik ben er van overtuigd dat ik niet de enige ben.


Jhc

13 mei 2024

de jaarnota klop niet heb 3 jaar contrak en moet 3 dubbel betalen


Apeldoorn

26 april 2024

Krijg jaarnota: start 09-03-23 eind 09-03-24 terwijl ik op 28-12-23 een jaarcontract heb afgesloten. Op die jaarnota klopt de optelling van kopje Overzicht en Leveringskosten niet. Er zit €3,65 verschil in. Dit in het nadeel van de klant. Na diverse keren te hebben “gemaild” (contactformulier van BE) krijg ik nu het antwoord dat het de KTV is die per 01-02-24 is afgeschaft en kan niet gecorrigeerd worden. Dit terwijl ik een vast contract heb. Bij Leveringskosten wordt er geen omschrijving gegeven. Wordt zonder dat je het in de gaten hebt in mindering gebracht.