“Prima,niks mis mee!!”
Door JJ op 11 december 2024Goed bedrijf met prima service, online, met mijn budget thuis!!
Goed bedrijf met prima service, online, met mijn budget thuis!!
Gratis overstapservice. Deze is niet waargemaakt. De monteur afspraak vanwege drukte kon pas later plaatsvinden. En het contract bij de vorige leverancier KPN is 2 dagen te vroeg opgezegd, waardoor ik 2 dagen geen internet kan gebruiken. Feedback is dat het contract altijd eerder opgezegd moet worden om de installatie mogelijk te maken. Interessant dat je dan op de website zet dat je overstapservice zonder verlies van internet is. Terwijl dit dus niet kan. Gratis installatie Deze service is niet waargemaakt. De monteur overigens wel een een hele competente vriendelijke man. Maar de installatie kon niet plaatsvinden, omdat er een andere router nodig is. Die deze monteur niet bij zich heeft. De router gaat opgestuurd worden in 2 tot 3 werkdagen. Conclusie Minimaal 5 dagen zonder diensten in het beste scenario. Maar de kans is groot dat er over 5 dagen natuurlijk nog steeds niks werkt. Klantenservice Gebeld om dit aan te geven. Vriendelijk te woord gestaan. Maar totaal niet klantgericht qua oplossingen. Geen coulance aanbod omdat ik nog geen klant ben. Later nog een keer terugbellen en in de wacht gaan staan is het advies. Coulance gaat zijn rond 1 euro per dag. Dat is een grap toch? Opzeggen van het contract kan niet omdat de 14 dagen bedenktijd voorbij zijn. Interessant vraagstuk, als je 30 dagen opzegtermijn hebt bij je vorige leverancier, dan kan je dus nooit gebruik maken van deze regeling. Ik weet toch pas of ik deze diensten wil opzeggen als ik ze ga gebruiken? Klantnummer: 70000221729. Ik hoor graag van jullie voor een betere coulance oplossing. En sneller overgaan tot actie om van mij nog een tevreden en betalende klant te maken. En anders beroep ik mij op artikel 6.4 uit de voorwaarden. En wil ik hier graag over gebeld worden.
Gisteren kreeg ik een mail van jullie met ‘bevestiging opzegging contract’. Ik heb mijn contract bij jullie nooit opgezegd. Ik heb meteen gebeld, maar de klantenservice was toen al gesloten, de dame aan de telefoon wist mij wel te vertellen dat ze dit probleem al vaak had gehoord. Het feit dat dit vaak gebeurt, vind ik heel veelzeggend. Vanmorgen gesproken met de klantenservice. Dat ging erg moeizaam, volgens haar ‘viel ik steeds weg’. Ik heb dit verder vandaag met geen enkel ander telefoongesprek gehad, dus dat probleem ligt niet bij mij. Mevrouw vond het ‘heel vervelend voor me’, maar kon niets voor mij doen. Ik moest van haar bij mijn nieuwe leverancier aangeven dat ik alles terug wilde draaien. Waarop ik haar probeerde uit te leggen dat ik niet wist wie mijn nieuwe leverancier was, omdat ik nooit een ander contract ben aangegaan en dus ook niet weet waar dat nu loopt. Dan moest ik dat maar gaan uitzoeken bij de Netbeheerder - alle verantwoordelijkheden werden dus bij mij gelegd. Ik vind dit absurd. Een contract is een afspraak tussen twee partijen, jullie en ik in dit geval, dat stel je op om met elkaar een afspraak te maken waar beide partijen zich aan houden. Nu heeft een derde partij mijn contract ontbonden, zonder mijn weten en hebben jullie niet gecontroleerd of die naam ook klopte bij dat adres. Daar waren ze namelijk bij Stedin meteen achter, dat klopte dus niet. Toen ik het principe van een contract aan één van de vele mensen die ik inmiddels vandaag heb gesproken bij jullie probeerde uit te leggen, werd deze persoon geïrriteerd, want het was niet jullie fout….. Nu, via Stedin ben ik erachter gekomen dat de nieuwe leverancier van mijn adres Energie Direct was, uiteraard kan je die niet bellen, maar alleen via Chat Bot bereiken en na veel automatische antwoorden eindelijk een persoon ‘aan de lijn’ gekregen. Deze heeft contact opgenomen met de persoon die per ongeluk het contract op mijn adres had opgezegd en de fout was snel ontdekt. Energie Direct heeft toen direct een OTA (onterechte aanmelding) aangemaakt en ik moest weer contact met jullie opnemen om het oude contract ter herstellen. Hier gaat het weer mis. In eerste instantie krijg ik de vraag of ik een nieuw contract wil afsluiten, nee, dat wil ik niet, want de huidige tarieven zijn minder gunstig, ik wil mijn oude contract herstellen en van dit gedoe af zijn. Ik word wederom doorverbonden naar de klantenservice in Suriname, mevrouw kan mij weer slecht verstaan, de verbinding valt steeds weg. Ik twijfel hier inmiddels aan, want ik hoor haar goed. Ook deze mevrouw vindt het ‘heel vervelend’, maar kan niets voor me doen en gaat me doorverbinden met sales. Daar kwam ik net vandaan…. Daar, wederom (en ik geef toe inmiddels flink geïrriteerd te zijn) mijn verhaal gedaan. U raadt het al, ik moet toch echt bij de klantenservice zijn. Deze jongen leek wel als enige te begrijpen dat dit inmiddels echt niet meer alleen ‘vervelend’ is en zou een log hierover aanmaken. Doorverbonden naar de klantenservice, maar inmiddels is het 17:01, de klantenservice is gesloten en ik kan hier maandagochtend van voren af aan opnieuw mee beginnen. Wat een ramp, wat een ongelofelijk slechte service en wat een breuk van vertrouwen dat mijn contract blijkbaar zó makkelijk door iemand van buitenaf ontbonden kan worden zonder verificatie van jullie kant en zonder ook nog eens enige vorm van oplossing van jullie kant. Ik ben hier nu sinds gisteravond mee bezig, kan hier maandagochtend opnieuw mee verder en ondertussen is er niemand van jullie die zelf contact met mij opneemt, terwijl ik al jaren klant ben. Ik ben verbijsterd en gefrustreerd en als ik heel eerlijk ben vraag ik me af of jullie dit bericht ooit zullen lezen. n.b. de man bij Sales gaf aan dat ik bij klantenservice moest aangeven dat ik de manager wilde spreken. Dit had ik eerder ook al gedaan, maar de dame aan de telefoon zei dat er geen manager was, ze zat dus ook nog eens glashard tegen me te liegen.
Contract opzeggen voor iemand die naar een verzorgingstehuis is gegaan lijkt een onmogelijke missie! Steeds zeggen ze dat het helemaal in orde is en dat volgt er weer een mail dat er boete betaald moet worden. Weer bellen (extreem lang in de wacht) en dan te horen krijgen dat ze zo een bericht standaard sturen... 2 maanden nadat de eindafrekening gedaan is weer een bericht dat de maand november niet betaald is, terwijl het contract al in september beëindigd was! Zijn ze zo dom??
slechter dan slecht app werkt bijna nooit door een storing inzicht werkt niet door storing (al maanden ) verbruik klopt niet zelf meterstanden elke maand op genomen komt niet overeen !!!!! klaten service niet te berijken wegens een storing al 4 maanden chact bot reageert niet en ga zo maar door dit is de slechtste leverancier die ik im 40 jaar heb gehad en de prijs id niet budged leg gewoon net als elke aanbieder TRAP NIET IN DEZE WAARDELOZE MAATSCHAPPIJ