icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 27.307692307692307 van 100
13 reviewsSchrijf een review
Afhandeling schadeclaims
score reviews 26.153846153846153 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 29.23076923076923 van 100
Klantenservice
score reviews 26.153846153846153 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 27.692307692307693 van 100
13 reviews
Sorteer op

“Waardeloos”

Door Cats op 14 november 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Liegen en dreigen met kosten kunnen ze als de beste bij Univé. Mensen stap alsjeblieft weg van deze verzekeraar. Elke klantenservice medewerker verteld iets anders. Ze dreigen met deurwaarders. Zetten de verzekering zomaar stop. Zonder klanten op de hoogte te stellen. Ben inmiddels al bezig met kifit om deze op hun plek te krijgen. Moet maar is aangepakt worden. Ik ben blij dat ik weg ben bij univé. En ben nog nooit zo waardeloos behandeld als bij univé.

“Ik wacht de afloop en afhandeling door Unive van deze zaak af alvorens ik andere dtappen zal”

Door Gedupeerden op 7 november 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

In november 2023 heeft een ander persoon de geparkeerde auto van verzekerde geraakt op de parkeerplaats in Centrum Aken ( Duitsland). Inmiddels zijn wij een jaar verder en heeft de juridisch medewerker van Unive nog altijd het dossier niet op orde, zijn de camerabeelden van betreffende parkeerplaats nog niet in bezit van Unive terwijl de zaak aanstaande 4 december voor de rechtbank in Duitsland komt (Het blijkt een strafzaak omdat de dader is wegereden) en verzekerde(slachtoffer)moet op 4 december 2024 in deze zaak getuigen. Zoals het er nu uitziet heeft jurist geen druk gezet op de zaak om bewijsmateriaal te verzamelen en lijkt het er nu op dat hij zelfs bij correspondentie een verkeerd emailadres heeft gebruikt waardoor de camerabeelden niet (op tijd?) zijn opgevraagd. Aangezien het een strafzaak is, stopt blijkbaar daar de hulp vanuit Unive. Bij het afsluiten van de verzekering ben ik ervan uit gegaan dat een autoverzekering met rechtsbijstand voldoende zou zijn om ern persoon bij te staan, zelfs als dat uiteindelijk uitmondt tot een zaak bij de rechter. Als dit niet het geval is dan had Unive dit vooraf bij afsluiten van de verzekering duidelijk moeten melden. Dit heeft men NIET gedaan. Er staat echter op het polisblad : Rechtshulp verkeer, minmaal belang € 100,00 Om gebruik te kunnen maken van rechtshulp moet uw belang bij het conflict minimaal € 100,00 zijn. Dit geldt niet voor schade in het verkeer& Wat is dit voor rare regel??? Voor mij is nu niet duidelijk of dit de normale gang van zaken is en vraag mij dan ook af of dit alsnog gewoon onder de autoverzekering inclusief rechtshulp hoort en Unive verzekerde hoort bij te staan in de strafzaak/Rechtbank in Duitsland. Woest ben ik over de nog lopende afhandeling en voortgang van deze zaak!!

“Niet Doen !”

Door Not amused op 23 oktober 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Schade gehad. Laten taxeren. Afgesproken dat schade niet hersteld wordt en dat er tot betaling wordt overgegaan. Dossier wordt gesloten , maar Unive betaalt niet uit.

“Slechte en trage schadeafhandeling”

Door J.V. op 22 oktober 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Ik ben zeer ontevreden over de manier waarop mijn schadeclaim is afgehandeld. Het proces was traag en vol met onduidelijkheden. Ondanks dat ik alle benodigde documenten direct heb aangeleverd, duurde het weken voordat ik überhaupt een reactie kreeg. Toen ik eindelijk contact kreeg, werd ik van het kastje naar de muur gestuurd, zonder duidelijke uitleg over de voortgang. Daarnaast was de communicatie ronduit slecht. Ik moest telkens zelf achter updates aan, en het leek alsof niemand precies wist wat de status van mijn claim was. Toen er uiteindelijk een beslissing werd genomen, was deze onterecht en totaal niet in lijn met de polisvoorwaarden. Ik heb nu niet alleen te maken met de schade zelf, maar ook met frustratie door de slechte afhandeling van mijn claim. Ik kan dit bedrijf absoluut niet aanbevelen voor een betrouwbare schadeafhandeling.

“Zeer slecht bedrijf”

Door Anoniem op 12 augustus 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Ze hebben de schadevrije jaren van mijn auto verkeerd genoteerd waardoor ik in de problemen kom. Ze maken er een zooitje van en de klantenservice is zeer slecht en bot. Ze verdubbelen zomaar de premie