icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 28.636363636363637 van 100
11 reviewsSchrijf een review
Afhandeling schadeclaims
score reviews 27.272727272727273 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 30.90909090909091 van 100
Klantenservice
score reviews 27.272727272727273 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 29.09090909090909 van 100
11 reviews
Sorteer op

“Niet Doen !”

Door Not amused op 23 oktober 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Schade gehad. Laten taxeren. Afgesproken dat schade niet hersteld wordt en dat er tot betaling wordt overgegaan. Dossier wordt gesloten , maar Unive betaalt niet uit.

“Slechte en trage schadeafhandeling”

Door J.V. op 22 oktober 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Ik ben zeer ontevreden over de manier waarop mijn schadeclaim is afgehandeld. Het proces was traag en vol met onduidelijkheden. Ondanks dat ik alle benodigde documenten direct heb aangeleverd, duurde het weken voordat ik überhaupt een reactie kreeg. Toen ik eindelijk contact kreeg, werd ik van het kastje naar de muur gestuurd, zonder duidelijke uitleg over de voortgang. Daarnaast was de communicatie ronduit slecht. Ik moest telkens zelf achter updates aan, en het leek alsof niemand precies wist wat de status van mijn claim was. Toen er uiteindelijk een beslissing werd genomen, was deze onterecht en totaal niet in lijn met de polisvoorwaarden. Ik heb nu niet alleen te maken met de schade zelf, maar ook met frustratie door de slechte afhandeling van mijn claim. Ik kan dit bedrijf absoluut niet aanbevelen voor een betrouwbare schadeafhandeling.

“Zeer slecht bedrijf”

Door Anoniem op 12 augustus 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Ze hebben de schadevrije jaren van mijn auto verkeerd genoteerd waardoor ik in de problemen kom. Ze maken er een zooitje van en de klantenservice is zeer slecht en bot. Ze verdubbelen zomaar de premie

“Radar of Kassa, neem dit bedrijf aub onder de loep!”

Door J op 30 juli 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Vanaf november al bezig om schade veroorzaakt door tegenpartij af te wikkelen. Univé slecht te bereiken, geen vast contactpersoon en uiteindelijk van het kastje naar de muur worden gestuurd. Ondanks politie rapport en een rechtsbijstandverzekering van Univé sluiten ze plots in juli het dossier omdat tegenpartij niet mee wenst te werken en wijzelf dus dan maar aansprakelijk zijn! Verzoek om met ons contact op te nemen omdat wij middels mail aangeven het absoluut niet eens zijn met de gang van zaken is tot op de dag van vandaag niet gebeurd.

“Zeer, zeer, zeer dlecht. Schandalig slecht.”

Door Univeisrot op 22 april 2024
score reviews 30 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 60 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

No claim van schade na 1.5 jaar nog niet terug. Ik stond geparkeerd en ben geraakt. Unive wijst naar de ABN Amro en de ABN naar Unive. Ik als klant zit er middenin en ben nog steeds niet geholpen. Als klant meerdere keren met beide partijen gehad zonder resultaat.