icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 25 van 100
3 reviewsSchrijf een review
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100
Klantenservice
score reviews 20 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100
3 reviews
Sorteer op

“Ik snap niet dat de ANWB met zo een partij inlaat”

Door bardouin op 13 november 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Als er niks aan het handje is dan heb je geen last van ze. Maar zodra ze service moeten verlenen zijn ze er niet en in hun ogen heeeft de klant het altijd gedaan. In mijn geval deed de "beacon" het niet en ik kom dan mijn verzekeringsvoorwaarden niet na. Het is toch hun rotzooi. Als de batteij dood is, moet er gewoon een nieuwe opgestuurd worden zonder gezeur van de klant voldoet niet aan de voorwaarden en we beindigen de verzekering. Belachelijk!!

“ANWB onwaardig.”

Door Pechgarant op 2 augustus 2023
score reviews 30 van 100

- Onbereikbaar; - Uren in de telefonische wachtrij; - Reactie op e-mail duurt 5 - 10 werkdagen; - Geen eigen schadebehandelaar; - Schademelding wordt onzorgvuldig gelezen; - Geüploade documenten worden niet gevonden; - Schade van > €2.500 dankzij bewerkstelligde coulanceregeling teruggebracht naar <€800; - Reactie op klacht: binnen 4 uur telefonisch; - Excuses en we sturen u een bloemetje; - Bloemetje? Liever een dinerbon gelet op de schadebeperking ;-) - Uhhh, blijkbaar: dan niets! Niksgarant! - -

“Niet doen, of nooit een claim indienen, alleen maar gezeur.”

Door Kate op 23 maart 2023
score reviews 25 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Eenmalige een claim ingediend, bewijs laat zien dat de tegenpartij schuldig was maar de verzekering neemt nieteens contact op met de getuige. Verder heel minimaal contact en lang voordat je antwoord hebt zodat je langer premie betaald om het afgehandeld te krijgen.