icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 23.333333333333332 van 100
3 reviewsSchrijf een review
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 26.666666666666668 van 100
Klantenservice
score reviews 26.666666666666668 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100
3 reviews
Sorteer op

“NIET DOEN!!!!”

Door Gebruiker1683015599 op 20 november 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Lieve mensen, Blijf af van deze verzekering in alle opzichten, dat is echt geen verzekering maar een mogelijkheid, onzekerheid, twijfel die je uiteindelijk mee naar de rechter moet! Kost meer dat wat oplevert!

“Slecht en je ook nog es 500 euro extra eigen risico laten betalen omdat hun zaken niet op orde zijn.”

Door JR Jager op 12 juli 2023
score reviews 30 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 40 van 100

Klantenservice
score reviews 40 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Echt een hekel slechte service en afhandeling van je schadeclaim. Op de site van sns wordt gemeld dat schade aan je auto binnen 10 dagen wordt afgehandeld. De eerste schade 2 maanden geleden werd pas na 6 weken behandeld (das geen 10 dagen) Vervolgens je 500,- euro minder uitkeren omdat ik niet langer kon wachtten en bij mijn eigen garage de schade heb laten verstek, het was motorisch dus wat moet ik been een schade garant bedrijf, die is er voor blikschade en niet motorisch. Vervolgens bijna 3 weken terug iemand met de deur tegen mijn deur aangezeten. Tegen party bekende schuld, nu moet ik wegens een transitie van volmacht kantoor naar Nationale Nederlanden ruim 6 weken wachtten voordat het in behandeling wordt genomen. Ze gebruikten dezelfde smoes als bij de eerste schade, ja we hebben achterstand opgelopen door de transitie….,, wat heb ik daarmee te maken. Ze dienen binnen 10 dagen de zaak opgelost en hersteld hebben, daarom heb ik mijn verzekering bij hun afgesloten. Zodra ik deze schade heb laten herstellen step ik per direct over naar een andere verzekeraar. Wat een waardeloze verzekeraar zeg!

“Slecht”

Door Noureddine op 23 januari 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Ik ben al meer dan een jaar klant (autoverzekering). Slechtste dienstverlening ooit, je wordt niet geholpen!