“Slechte communicatie”
Door Christina op 18 oktober 2024Onze schoondochter had al 3 jaren haar auto hier verzekerd. Aug 2024 2e auto gekocht en meteen geschorst. Nadat de auto de verzekering inging en Apk gekeurd was helemaal blij. Maar onze sch.dochter bleek in haar ongewenste e-mail een email van OHRA te hebben gehad. Totaal niet gezien of opgevallen omtrent dat haar hoofd al helemaal overloopt. Hun kind ( onze kleinzoon), is 10 weken oud waarvan 3 weken thuis geweest, en de rest op de I.C. of aan zuurstof etcetera. Tot verbazing zag ze op 16 oktober 2024 het mailtje. Meteen gebeld....en uit de verzekering gegooid!! Sch.dochter heeft 2x gebeld met Ohra, want hun moesten de bewijzen hebben dat de auto geschorst was geweest en ook dat de auto Uit de schorsing is?? Uiteindelijk heb ik nogmaals gebeld en heel de situatie duidelijk uitgelegd. Met de dame van het Call center gesprek gehad, en die nam contact op met de betreffende persoon. Uiteindelijk van het gesprek was dit het: u sch.dochter moet op dat e-mailtje van toen naar hun terugsturen en de 2 kopieën erbij toevoegen. En dan zou de desbetreffende het beoordelen. Als het goed word gekeurd dan zetten ze de verzekering gewoon weer terug op 8 oktober, toen ze eruit werd gegooid. En we wensen u sch.dochter heel veel sterkte met hun kindje...vond dit toch wel vriendelijk. En ik beloofde binnen 1 uur het e-mailtje toe te sturen door sch.dochter. en ze moest deze dag ook haar auto gebruiken ivm naar Erasmus ziekenhuis met de kleine. En ja hoor....we kregen gelukkig bericht....AFGEWEZEN!! IVM HET VERTROUWEN. Ik als sch.moeder en oma, kon dit niet aanvaarden. VERTROUWEN?? Welk vertrouwen....Mijn sch.dochter heeft ( en ik als oma) een privé situatie besproken met onbekenden..zijn WIJ dan niet degene die door OHRA zijn bedonderd. Als je een verzekering afsluit sturen ze je een email met groene kaart en alles, en met dit via ongewenst?? Tevens was het een: schadeherstel emailadres, terwijl deze auto helemaal geen schade had!! Zoon en schoondochter hebben de 1ste auto, vanmorgen ook bij OHRA opgezegd. Ook wij halen onze auto’s deze week nog uit de verzekering bij OHRA, want hoe hun met deze situatie omgaan dat kan echt niet, Dus 5 auto’s minder, waarvan er nog 2 uit gaan. Gaat zo door OHRA, en call centers staan er zelfs van te kijken van jullie. En iemand van het hoofdkantoor kan je niet aan de lijn krijgen, want die zijn NIET AANWEZIG! Als jullie een reden hadden dat er: diefstal of fraude of wat dan ook te sprake was, oke. Maar hier gaat het over: een email die totaal niet gezien was, omdat je met je baby van 10 weken ziekenhuis in en uit gaat. Met zuurstofflessen en sondes. Op de IC kun je niet en wil je niet op je mobiel zitten. Je bent er met je hoofd niet bij, je hoofd loopt over van: stress, spanningen en hoop heel veel hoop. En dan omdat je niet binnen 1 week heb gereageerd op OHRA...Word je eruit gegooid. Want hun VERTROUWEN is er niet meer.. In ieder geval... Bedankt OHRA voor jullie menselijkheid, in 1 woord: SCHANDALIG