icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 63.888888888888886 van 100
9 reviewsSchrijf een review
Afhandeling schadeclaims
score reviews 64.44444444444444 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 64.44444444444444 van 100
Klantenservice
score reviews 66.66666666666667 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 60 van 100
9 reviews
Sorteer op

“Slechte communicatie”

Door Christina op 18 oktober 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Onze schoondochter had al 3 jaren haar auto hier verzekerd. Aug 2024 2e auto gekocht en meteen geschorst. Nadat de auto de verzekering inging en Apk gekeurd was helemaal blij. Maar onze sch.dochter bleek in haar ongewenste e-mail een email van OHRA te hebben gehad. Totaal niet gezien of opgevallen omtrent dat haar hoofd al helemaal overloopt. Hun kind ( onze kleinzoon), is 10 weken oud waarvan 3 weken thuis geweest, en de rest op de I.C. of aan zuurstof etcetera. Tot verbazing zag ze op 16 oktober 2024 het mailtje. Meteen gebeld....en uit de verzekering gegooid!! Sch.dochter heeft 2x gebeld met Ohra, want hun moesten de bewijzen hebben dat de auto geschorst was geweest en ook dat de auto Uit de schorsing is?? Uiteindelijk heb ik nogmaals gebeld en heel de situatie duidelijk uitgelegd. Met de dame van het Call center gesprek gehad, en die nam contact op met de betreffende persoon. Uiteindelijk van het gesprek was dit het: u sch.dochter moet op dat e-mailtje van toen naar hun terugsturen en de 2 kopieën erbij toevoegen. En dan zou de desbetreffende het beoordelen. Als het goed word gekeurd dan zetten ze de verzekering gewoon weer terug op 8 oktober, toen ze eruit werd gegooid. En we wensen u sch.dochter heel veel sterkte met hun kindje...vond dit toch wel vriendelijk. En ik beloofde binnen 1 uur het e-mailtje toe te sturen door sch.dochter. en ze moest deze dag ook haar auto gebruiken ivm naar Erasmus ziekenhuis met de kleine. En ja hoor....we kregen gelukkig bericht....AFGEWEZEN!! IVM HET VERTROUWEN. Ik als sch.moeder en oma, kon dit niet aanvaarden. VERTROUWEN?? Welk vertrouwen....Mijn sch.dochter heeft ( en ik als oma) een privé situatie besproken met onbekenden..zijn WIJ dan niet degene die door OHRA zijn bedonderd. Als je een verzekering afsluit sturen ze je een email met groene kaart en alles, en met dit via ongewenst?? Tevens was het een: schadeherstel emailadres, terwijl deze auto helemaal geen schade had!! Zoon en schoondochter hebben de 1ste auto, vanmorgen ook bij OHRA opgezegd. Ook wij halen onze auto’s deze week nog uit de verzekering bij OHRA, want hoe hun met deze situatie omgaan dat kan echt niet, Dus 5 auto’s minder, waarvan er nog 2 uit gaan. Gaat zo door OHRA, en call centers staan er zelfs van te kijken van jullie. En iemand van het hoofdkantoor kan je niet aan de lijn krijgen, want die zijn NIET AANWEZIG! Als jullie een reden hadden dat er: diefstal of fraude of wat dan ook te sprake was, oke. Maar hier gaat het over: een email die totaal niet gezien was, omdat je met je baby van 10 weken ziekenhuis in en uit gaat. Met zuurstofflessen en sondes. Op de IC kun je niet en wil je niet op je mobiel zitten. Je bent er met je hoofd niet bij, je hoofd loopt over van: stress, spanningen en hoop heel veel hoop. En dan omdat je niet binnen 1 week heb gereageerd op OHRA...Word je eruit gegooid. Want hun VERTROUWEN is er niet meer.. In ieder geval... Bedankt OHRA voor jullie menselijkheid, in 1 woord: SCHANDALIG

“Zeer tevreden”

Door Ed op 27 september 2024
score reviews 100 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 100 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 100 van 100

Klantenservice
score reviews 100 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 100 van 100

Zeer tevreden over Ohra en de hulp/ advies. Goed geregeld en denken zeker met je mee.

“Belachelijk 50 % premie verhoging op de autoverzekering.”

Door Hans op 9 september 2024
score reviews 85 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 100 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 100 van 100

Klantenservice
score reviews 100 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Reeds lange tijd(denk meer dan 15 aar) al mijn verzekeringen bij de OHRA. Niets dan positief. Helaas as 1 oktober wordt mijn autoverzekering 50% duurder terwijl ik 82% No claim en en al jaren geen schade heb gereden(afkloppen). Zijn alle auto verzekeringen 50% duurder geworden.

“Perfect, wil niet anders meer”

Door Carl op 25 juni 2024
score reviews 100 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 100 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 100 van 100

Klantenservice
score reviews 100 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 100 van 100

Perfect de 1000 km verzekering, Goedkoop en makkelijk, wij rijden ongeveer 2000 per jaar en een bundel kost ongeveer 70 euro. maw voor ongeveer 140 euro een heel jaar all-risk verzekerd.

“Ze stoppen verzekering acuut omdat ik op bepaald adres woon.”

Door Rene op 18 juni 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Ik woon paar maanden in instelling en sta hier ingeschreven bij het GBA.. Gooit ohra mij uit alle verzekeringen ( ook auto) omdat ze niemand die hier wonen verzekeren. Terwijl het gewone mensen zijn. Schandalig wat zeker via een advocaat aangepakt gaat worden. En dan ben je al 6 jaar verzekerd bij Ohra.