icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 30 van 100
2 reviewsSchrijf een review
Afhandeling schadeclaims
score reviews 40 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100
Klantenservice
score reviews 40 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100
2 reviews
Sorteer op

“Rare club”

Door Frans op 25 maart 2024
score reviews 40 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 60 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 60 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Wat een rare/aparte acceptatiecriteria voor autoverzekering. Met 24 schadevrije jaren op mijn 2e auto wilde ik een 2e prive-auto, cabrio, aanmelden. Een gewone en zeer populaire auto, 1 jaar oud. Wordt de verzekering geweigerd vanwege de verhouding catalogusprijs versus gewicht. De factor zou niet binnen de criteria vallen. Zeer vaag verhaal, maar goed, andere verzekeraar accepteerde wel meteen.

“Nooit met dit bedrijf in zee gaan!”

Door Ram op 4 september 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Zomaar een incassobureau op je af sturen als je al jaren klant bent. Waarschijnlijk eenkeer een betaling gemist. Kan gebeuren… hier nooit iets over gehoord van Nationale Nederlanden en nu op eens een incasso brief. Wat een slecht bedrijf. Opzeggen kunnen we ook niet. Dit omdat de incasso nog loopt. Wel hebben ze de verzekering is stopgezet. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt.. en dan gaat het over een bedrag van 30,- waar nu 80,- incassokosten bij komen. Een factuur van het bedrag dat ik zou moeten betalen heb ik nooit gezien. Ook heb ik ze nooit gesproken of een brief gekregen en ze zeggen zelf van wel. Dus….. NEEM DAAR NOOIT EEN VERZEKERING!!!!!