icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 30 van 100
2 reviewsSchrijf een review
Afhandeling schadeclaims
score reviews 40 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100
Klantenservice
score reviews 20 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100
2 reviews
Sorteer op

“Ronduit slecht!!!”

Door Carolina op 30 december 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Mijn ervaring is tot nu toe zeer teleurstellend. Het bedrijf is telefonisch bijna niet bereikbaar. Mocht je iemand aan de telefoon krijgen, dan wordt er vriendelijk verzocht om de vraag per e-mail te stellen. Op 25 augustus dit jaar stelde ik een vraag per e-mail over een lopende schademelding en kreeg vervolgens op 20 oktober antwoord. Helaas is er onlangs iemand tegen mij aangereden toen mijn auto geparkeerd stond. Mijn auto heeft schade opgelopen en heb nu wederom te maken met de autoverzekeraar. Het verloopt nu vergelijkbaar als van de zomer. Ik heb een prijsopgaaf gedaan bij een schadeherstelbedrijf en heb dit teruggekoppeld naar de verzekeraar. Inmiddels wacht ik bijna 4 weken op antwoord, en bellen heeft geen zin... Wordt vervolgd.

“Menselijk contact zit er niet zomaar bij.”

Door DKR op 7 augustus 2023
score reviews 40 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 60 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 60 van 100

Administratief een rommeltje. Tot twee keer toe krijg ik zonder enige contact bericht van een automatische incasso. Waarom niet eerst even contact om vervolgens deze onnodige romslomp te voorkomen? En het ergste: NET na sluitingstijd mailen, wat direct actie onmogelijk maakt.