icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 35.76923076923077 van 100
13 reviewsSchrijf een review
Afhandeling schadeclaims
score reviews 35.38461538461539 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 33.84615384615385 van 100
Klantenservice
score reviews 35.38461538461539 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 38.46153846153846 van 100
13 reviews
Sorteer op

“Zoek door naar wat beters want voor schade hoef je niet rekenen dat je goed geholpen wordt”

Door A op 20 september 2024
score reviews 25 van 100

heb al jaren een verzekering all risk fbto Nu heb ik een x wat en dan krijg je te horen dat je premie met 106 euro omhoog gaat per jaar en 7 schade vrije jaren kwijt raak als je een schade claim van een brandplekje nog kleiner is dan 1 euro cent in je auto stoel met een schade bedrag denk zelf van max 250 euro dat is toch een beetje vreemd want het weeg biet tegen mekaar af

“Echt achterlijke knoeiers die echt amateurs aan het werk hebben”

Door The Bandiet op 1 augustus 2024
score reviews 20 van 100

Deze prutsers zijn niet bereikbaar de hele tijd online storing stuur al 6 dagen lang vrijwaringsbewijs van oude auto naar FBTO 25 juli is de auto naar de sloop gegaan vul daarna alle gegevens van de nieuwe auto in storing vul ze daarna weer in neem contact op en krijg achterlijke domme vragen Log in vandaag en ja hoor de oude auto polis is er nog en jawel de premie van een auto die niet meer in het kenteken register van de RDW staat wordt van mijn rekening geschreven en mijn andere auto die is niet verzekerd door hun fouten en ik hoor over 5 dagen hoe het zit ja dag vieze prutsers mij afwijzen door hun eigen geknoei ik walg van hun

“Gewoon slecht”

Door Sara op 15 juli 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Niet te bereike voor schade aan je auto. Elke keer werd de wachttijd verlengt met 15 min. Ik zat om half 11 aan de telefoon om 12 uur werd gezegd dat ik tilussen 9 en 12 moest bellen. Zo boos heb ik de pechlijn gebeld daar werd ik even ter woord gestaan maar uiteindelijk moest ik via whatapp mijn aangifte doen. Omdat degene die mij aangereden had (ik stond stil )de vakjes aan mijn kant had aangekruisd moest ik 10 dagen wachten want erzou een discussie kunnen ontstaan daardoor. Na het weekend gebeld weer niemand aan de lijn gehad na 45 min maar weer via whats app en nu was de reden dat ik van plan was te gaan parkeren???? Aanggeven dat ik stil stond met motor aan en knipperlicht ik stond stil met handrem. Zelfs degene die mij aanreed zei dat je altijd fout bent als je iemand aanrijd vanuit een parkeerplek maar fbto geeft aan dat er discussie kon ontstaan . Nu rijd ik met een auto die schade heeft maar heb de auto nodig voor werk. Als er nu een ongeluk komt ben ik benieuwd waar de discussie over gaat. Ik wacht op de afhandeling en dan ben ik vertrokken. Werd ook nog geopperd dat ik de verzekering ook zelf kon bellen van de tegenpartij om dingen kort te sluiten...waar ben ik dan voor verzekerd joh!!!!!

“Waardeloos bedrijf.”

Door igor op 5 juni 2024
score reviews 25 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 40 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Van achter aangereden door een beschonken bestuurder. Beperkt gebleven tot blikschade. Mocht overal zelf achteraan gaan bellen, mailen en whatsappen. Met bellen (alleen bereikbaar tussen 9 en 12) moet je eerst nog door een zeer verwarrend keuze menu. Tot je uitgevogeld heb in welk menu je moet wezen heb je waarschijnlijk al meerdere malen terug moeten bellen. Zodra je in de juiste menu gekomen bent duurt het in de meeste gevallen tussen de 15 a 30 minuten tot je een medewerker aan de lijn krijgt. De meeste medewerkers lezen rechtstreeks uit het boekje, waar je uiteindelijk naar het kastje wordt gestuurd. Bij het kastje (schadeherstelbedrijf) weten ze niks van het muurtje (de verzekeraar). Vervolgens ben je meerdere malen aan het bemiddelen en corresponderen tussen de schadehandelaar en verzekeraar. En kun je bedenken met de communicatie middelen/ snelheid van FBTO, dat de correspondentie dagen lang duurt per vraag of antwoord. Uiteindelijk ben ik er dan ook achter gekomen, dat de beschonken bestuurder verzekerd was bij het overkoepelende orgaan. En de autoschade expert werkt dus voor één en hetzelfde bedrijf. En kwam de aap uit de mouw dat ze je zo min mogelijk willen uitkeren. Heel erg terughoudend in communicatie. Verzekering voor mijn auto was rete duur 75 euro. Terwijl ik nu zelfde soort verzekering heb bij een betere aanbieder voor nog geen 55 euro. Website werkt slecht. Schade melden is bagger. Dubbele verzekeringen afsluiten zonder te melden dat het niet nodig is.

“Schandalige vechten tegen een groot lichaam. Ze hebben altijd gelijk”

Door Ankija op 9 april 2024
score reviews 25 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 40 van 100

Zeer slechte service . Zal nooit meer klant van ze willen zijn al kreeg ik gratis. Zij mogen fouten maken maar de klant niet