icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 20 van 100
9 reviewsSchrijf een review
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100
Klantenservice
score reviews 20 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100
9 reviews
Sorteer op

“Waardeloze verzekeringsmaatschappij.”

Door Boy op 8 oktober 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Wij hebben sinds het ongeluk in juli 2023 samen gewerkt met letselschade specialist uit Kerkrade, na een verkeersongeval. De letselschade specialist is iemand die vanaf het eerste contact ervoor gaat, wij hebben geen moment over hem getwijfeld. Hij houdt je constant op de hoogte door middel van en mail die hij uitstuurt naar de tegenpartij. Wij hadden een conflict met de verzekeringsmaatschappij ASR over het beoordelen en berekenen van het schade bedrag. Wij werden constant aan het lijntje gehouden terwijl wij steeds konden overleggen d.m.v. dossiers van de Chiropractor, Therapeut, Orthopeed dat de letsels ontstaan zijn door het ongeluk. Maar ASR verzekeringen m zag dat toch heel anders, ze heeft alleen de boel willen vertragen door steeds opnieuw stukken op te vragen die letselschade specialist al had doorgestuurd, smoezen zoals: vergeten de mail te lezen, vakantie, ziek, te weinig bezetting en ga zo maar door. letselschade specialist is al die tijd professioneel gebleven en geprobeerd het beste voor ons uit het vuur te slepen. Intern werd het dossier overgedrragen waar bij het overdracht aan een andere mederwerker zij er niets van snapte. Ze kwamen steeds met afkoop bedragen over de brug om er maar vanaf te zijn. letselschade specialist wilde dat niet accepteren omdat dit niet redelijk was gezien de geleden letsels .Er waren voldoende bewijs stukken dat de lichamelijke problemen niet meer zouden verdwijnen, en wij er de rest van ons leven last van zouden blijven houden. Uiteindelijk is het de letselschade specialist toch gelukt om er een redelijk bedrag uit het vuur te slepen, niet helemaal naar onze tevredenheid( uiteraard wel naar tevredenheid van ASR verzekeringen).

Door S op 2 september 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Via independer bij ASR 1STE Schade vonden ze mijn auto te oud, hebben ze de schade weggezakt met ductape, auto was gewoon. Door de apk, zelf betaald 2de schade; aangereden door iemand die net v.e. oogonderzoek kwam zegt independer gaan we niet op de tegenpartij verhalen, lukt toch niet. Ook zelf betaald. Stuur 100x mijn stukken op, 100x mail terug dat alles ontbreekt . Ze douwen.je geld gewoon. In hun eigen zak!

Door Bibi op 27 augustus 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Nooit je auto laten verzekeren bij asr.Ik had wa+ verzekering auto is uitverbrand terug gevonden en verzekering betaald niets. Dus nooit je auto laten verzekeren bij Asr!!!!!!!!!

“Jammer, ben 10 jaar trouwe klant geweest. En eindelijk claim ik iets en dan blijkt dat je kapot kand”

Door Bob op 30 april 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Auto gestolen, 1ste claim ooit, 4 maanden geleden gekocht en nu al €3000,- afgeschreven en de inhoud niet verzekerd omdat ik geen schade kan aantonen. Casco verzekerd, dan zou je kunnen denken dat je goed verzekerd bent … inmiddels op dag 46 en nog steeds geen uitbetaling gezien. Ze vragen iedere week nieuwe vragen, je krijgt geen enkele bevestiging van de spullen die je instuurt en als je dan erachteraan belt om te vragen wat de stand van zaken is (na 5 dagen) krijg je een sikkeneurige medewerker aan de lijn, die je eerst 5 minuten met een pieptoon in de wacht zet, en een toon heeft alsof de ‘klant zeurt’. Totaal geen begrip! NB 10 jaar trouwe klant, zakelijk en privé verzekerd en nog NOOIT wat geclaimd gehad. Zo gaan ze dus hier met hun klanten om! Afschuwelijk!

“Waardeloos.”

Door CC op 9 april 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Ik wacht al ruim 1,5 jaar op afhandeling van een eenvoudige schade claim. En ruim een half jaar op afhandeling van auto schade. Ik hoor niets, afspraken en beloftes worden niet nagekomen.