icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 20 van 100
3 reviewsSchrijf een review
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100
Klantenservice
score reviews 20 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100
3 reviews
Sorteer op

“slecht bereikbaar”

Door lily op 27 augustus 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Via whatsapp zou je binnen een half uur een reactie krijgen. Binnen 2 dagen nog steeds geen reactie. Na een half uur in de wacht gestaan te hebben eindelijk telefonisch contact en dan hoor je, oh dat is mijn afdeling niet. Oftewel de klantenservice zou beter kunnen

“Zeer klant onvriendelijk”

Door Ger op 2 oktober 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Totaal geen communicatie, het bedrijf was niet bij machte om mijn schadevrije jaren op te vragen en wijzigde de polis en premie eenzijdig. Zelf navraag bij de Lease Maatschappijen moeten doen en alle gegevens gekregen over mijn schadevrije jaren en deze opgestuurd, met het verzoek om de gewijzigde polis en premie weer terug te zetten en het teveel betaalde a € 107,89 terug te storten. Alles is gegaan via mijn AON, AON geeft gewoon geen reactie en zelfs chatten met een adviseur lukt niet. Krijg ook geen bericht via email als er iets wijzigt, ontoelaatbaar. UPDATE: Op 28-8-2023-14:50 meer dan 1 uur op WhatsApp gezeten en verschillende malen naar ** (naam verwijderd door moderator) gevraagd, verder dan mijn naam, postcode, huisnummer en email adres geven kwam ik niet. Een zekere ** (naam verwijderd door moderator) melde zich op 15:19 dat ik wederom mijn email adres moest opgeven en dat hij/zij mijn gegevens erbij zou halen. 15:43 krijg ik de melding dat het bij ** is neergelegd en dat hij op onbekende datum of tijd contact met me zal opnemen. Wordt vervolgd...... UPDATE 11-09-2023: wederom is de premie (duurder) verandert zonder enige vorm van communicatie. Met de chat zijn ze niet te bereiken, trouwens op geen enkele wijze zijn ze te bereiken. UPDATE 2-10-2023: zelfs het opzeggen van de auto verzekering lukt niet, heb zelfs de incasso van November moeten laten storneren, bedrijf reageert nergens op, schandalig hoe met klanten wordt omgegaan.

“Slechte verzekering .”

Door Marion op 16 maart 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Mijn auto is op 9 Februari 2023 gestolen . Had een wachttijd van 30 dagen ik zou niet in aanmerking komen voor een Leenauto na veel telefoontjes plegen kwamen ze tot de conclusie dat ik recht heb op €375 waarbij ik zelf een auto heb moeten regelen met een borg van €300. Alles gaat onpersoonlijk per telefoon of mail en je moet zelf overal achteraan zitten doe je dat niet word alles in de doofpot gestopt . Heb ook aantal keer gebeld en gemaild waar het taxatie rapport blijft van de expert . De dagen waren al lang verstreken en nog geen geld gestort weer gebeld en als mededeling zieken medewerksters daar zakt je broek echt vanaf . Inmiddels zit ik nu op dag 36 en nog geen geld ontvangen dus tijd om de rechtsbijstand in te gaan schakelen . Ow ja op 9 Februari is ook de auto van mijn man gestolen verzekerd bij centraal beheer nou echt top verzekering binnen 7 dagen expert thuis alles afgehandeld en netjes na 20 wachtdagen het geld gestort .20 dagen leenauto mogen ophalen bij garage en wel met taxi opgehaald om de leenauto op te halen .Mijn man rijd inmiddels al zijn nieuwe auto en ik heb nog helemaal niks ?