icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Totaalscore

score reviews 21.875 van 100
8 reviewsSchrijf een review
Afhandeling schadeclaims
score reviews 27.5 van 100
Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100
Klantenservice
score reviews 20 van 100
Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100
8 reviews
Sorteer op

“Onbereikbaar”

Door Michael op 26 september 2024
score reviews 25 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 40 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Slechte ervaring. Ik probeer mijn polis te wijzigen, maar krijg na herhaaldelijk invullen van wijzigingen formulier, geen enkele reactie. Chat geprobeerd, word verteld dat ik moet bellen. Dus bellen, zeer lange wachttijd, en op verschillende momenten op de dag en verschillende dagen geprobeerd. Uiteindelijk te pakken gekregen. Het advies: polis stop zetten en opnieuw aanvragen, inclusief de wijzigingen. Dus polis stop laten zetten, en nieuwe verzekering aangevraagd met de wijzigingen. Wordt ik niet geaccepteerd, te hoog risico profiel. Ik heb inderdaad 1 keer een claim in gediend in de afgelopen 6jaar (wat ook lastig ging). Ik heb daarop gereageerd, maar inmiddels 2 weken verder nog geen enkele reactie. Conclusie; slecht bereikbaar, de formulieren op website doen niks, slecht advies, en weer geen enkele reactie.

“Betaal maar liever iets meer dan hier verzekeren!”

Door Marike op 4 september 2024
score reviews 20 van 100

kleine schade gemeld van 235,00 ze doen er alles aan om maar niet uit te hoeven keren, ze beoordelen je schade alleen maar aan de hand van foto’s telefonisch niet te bereiken, ze zijn misschien iets goedkoper maar betaal liever een paar euro meer dat ik netjes geholpen wordt!!

“Slechte afhandeling bij schade.”

Door Hans op 31 juli 2024
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Begin maart is een bestuurder tegen mijn auto aangereden, waarbij die persoon is doorgereden zonder zijn identiteit bekend te maken. Gelukkig hebben getuigen dit gezien en snel foto’s gemaakt van de tegenpartij, dus melden bij de politie. Voertuig naar de schadehersteller, waarbij ik een eigen risico heb van € 250, die ik zelf moest betalen/ voorschieten. Dit bedrag moet ik terug krijgen wanneer de schade verhaald kan worden, waarvan in dit geval sprake is. Inmiddels zijn we bijna een half jaar later, maar is de schade kennelijk nog niet op de tegenpartij verhaald. Inmiddels heb ik meerdere mails naar Allianz gestuurd, maar krijg helemaal geen reactie. Beschamend, eerder een slechte evaluatie ingevuld, daarop had ik binnen 24 uur een reactie.

“Kan een verzekeraar zoveel premie verhoging doorvoeren”

Door M. Volmer op 16 januari 2024
score reviews 30 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 60 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Wij hebben een Allianz Topcover verzekering (privé auto). Wij gaan verhuizen en krijgen nu een 25% hogere premie voorgeschoteld (van circa € 85 per maand naar € 106 per maand). Als ik op Independer bij de autoverzekeringen kijk en alleen de huidige en de nieuwe postcode verander dan zie ik bij de gepresenteerde verzekeringen geen noemenswaardige veranderingen. Ook als ik bij de ANW autoverzekering kijk zie ik nagenoeg geen verschil op basis van de postcode? Hebben anderen hier ook ervaringen mee?

“Zoals ik behandeld ben, lijken wel Criminelen bij Allianz”

Door bedrogen klant op 7 november 2023
score reviews 20 van 100
Afhandeling schadeclaims
score reviews 20 van 100

Informatievoorziening van de verzekeraar
score reviews 20 van 100

Klantenservice
score reviews 20 van 100

Prijs-kwaliteitverhouding
score reviews 20 van 100

Heeft mij ruim 1 jaar teveel laten betalen voor de autoverzekering. Omdat ik een andere autoverzekering afsloot, kwam ik erachter dat ik niet 1 schadevrij jaar had, maar 5 !!!! dit heeft mij honderden euro`s gekost. Heb hierover gebeld [ dit heeft mij 2keer ruim 1half gekost ], maar hier konden ze niets meer aan doen. Kreeg een onduidelijk verhaal te horen. Nooit meer een verzekering van Allianz!!!!!! Jammer wij hebben ook de Hypotheek bij Allianz afgesloten!!!!!!