icon-menu logo_footer preds symbol-afrader symbol-bestekoop symbol-besteuittest

Reviews van Allianz Direct autoverzekering


Allianz Direct autoverzekering

Totaalscore

64 reviews
  • Afhandeling schadeclaims
  • Informatievoorziening van de verzekeraar
  • Klantenservice
  • Prijs-kwaliteitverhouding
64 reviews

Chris

12 juni 2024

Zojuist email ontvangen van de bond voor verzekeraars . Goedemorgen, Schade is niet mijn schuld en ik ben ook nog eens all risk verzekerd. Nu in de derde week aan het wachten Ik kan niet werken en zit helemaal vast Helaas kunnen wij in uw zaak niets doen. Allianz Direct is mooi goedkoop, maar voor de rest zijn het b*** U heeft er nu niets aan, maar de volgende keer kunt u beter niet voor het goedkoopste kiezen, want u ziet nu welke gevolgen dat heeft. Als u een rechtsbijstandverzekering heeft kunt u die wellicht inschakelen. Heeft u die niet, dan bent u aan deze b***overgeleverd. Goedkoop is duurkoop, dat geldt zeker bij verzekeringen. Met vriendelijke groet, Bond van verzekeraars


Miquel

10 juni 2024

Ze zijn alleen via de website bereikbaar, alleen krijg je bij het inloggen niet de benodigde aanmeldcode via mail of sms. Ook niet als je de inlogprocedure meerdere keren herhaalt. Je kunt met een chatbot chatten waar je ook niet verder komt na het invoeren van je gegevens. Een echte medewerker die je verder moet helpen komt vervolgens nooit. Je kunt ze in eerste instantie niet eens bellen. Nergens op de site bij contactmogelijkheden staat een telefoonnummer. Pas als je zoekt op klacht staat er nummer. Als je dat nummer belt kom je weer uit bij een soort van chatbot die je ook niet verder helpt en verwijst naar dezelfde website als hierboven beschreven. Als je uiteindelijk via een andere menukeuze toch in de wacht terechtkomt, duurt dat ruim een half uur!


cornelia

10 juni 2024

Nooit bij verzekeren. Helemaal niks erbij afsluiten. Totaal niemand bereikbaar bij schade. Wel mail met opdrachten sturen wat je moet doen om te claimen. Totaal geen enkele fatsoen om daar reacties op te geven. Je moet chatten met een bot computer. Of medewerker die je zoet moet houden. Uiteindelijk betaal je jare(n) voor dikke niks of afhandeling. Zeggen mensen op. Dus verdienen en nooit service. Weg met zulke digitale flut bedrijven.


Da

19 april 2024

Slecht


Marco

15 april 2024

Super snel en handig een autoverzekering afgesloten. Wettelijke bedenktijd verstreken en pas veel later een bericht ontvangen dat ze niet akkoord waren en zonder verder overleg of persoonlijk contact premie verhoogd. Zelf contact proberen te leggen maar telefonisch niet bereikbaar of mega lange wachttijd. Via chat niet fatsoenlijk te woord gestaan of geholpen. 3x een officiële klacht ingediend maar totaal geen reacties binnen hun eigen gestelde termijn. Maar wel via mail mij bestoken met onterechte herinneringen en je kunt niet eens fatsoenlijk op de mail reageren want dat wordt niet toegestaan. Al met al; kom bij Allianz want we zijn goedkoop maar uiteindelijk waardeloze, irritante verzekeringmaatschappij en geeft daardoor alleen maar frustraties. Ben inmiddels overgestapt en wel goed en correct geholpen plus ook fatsoenlijk voorstel gehad.